בת 18: "מרגישה הרבה פחות". צילום: shutterstock

בת 18: "מרגישה הרבה פחות"

לעתים הסביבה שלנו מסתכלת עלינו אחרת מאיך שהיינו רוצים ועל כך מעידה נערה בת 18 שפנתה לגולשי אתר askpeople ושיתפה אותם בהערות שהיא נאלצת לספוג. מה עושים במקרה כזה?

זה לא סוד שהדימוי העצמי בגיל ההתבגרות חשוב לכל נער ונערה. בדומה לבני נוער רבים שחשים לא בנוח עם עצמם, כך מרגישה גם בת ה-18, שמספרת שמעירים לה על ההתנהגות שלה ועל המראה החיצוני שלה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"בת 18 אבל מרגישה הרבה פחות", כך כותבת הנערה שפנתה לגולשי אתר askpeople וביקשה לדעת מה עליה לעשות כדי להתמיד. לדבריה, היא מאוד רוצה להתמיד, אך אינה יודעת איך לעשות זאת, וכן היא חוששת שהיא תפגע בצבא ובכל מסגרת אחרת בשל חוסר היכולת שלה להתמיד. עוד היא מציינת כי מעירים לה על כך שהיא ילדותית ושלא אכפת לה מהמראה שלה, והיא פונה לגולשים מתוך תקווה שיצליחו לסייע לה: "אני לא מוצאת את הדרך. אשמח אם תעזרו!"

© צילום מסך

כמו תמיד, גם הפעם הגולשים נענו לבקשתה ונתנו לה מספר עצות: "כל בן אדם והסגנון שלו, ההחלטה צריכה להגיע ממך. עצם בקשת העזרה זו התחלה טובה זה יגיע לך בטבעי עם הזמ,ן לא חושב שזה משהו שאפשר ללמד מישהו", כתב אחד הגולשים. "יש הבדל גדול בין מה שאומרים לבין מה שזה במציאות. השאלה עד כמה את באמת 'עצלני' ולא מתמידה או שזה נטו מחשבות מלחץ חברתי כל שהוא. ככה או ככה תכשירי לעצמך יעדים כמו לחזור לכושר ובתוך כל יעד יעדים קטנים כגון לרוץ 3 פעמים בשבוע", הציע גולש אחר.

© צילום מסך

 אנחנו כאן כדי להזכיר לכם לעשות תמיד את מה שאתם אוהבים ואת מה שעושה לכם טוב. 

תגיות
תגובות