בדד אלך: "לא רואים שאני בודדה - מה עליי לעשות?". צילום: shutterstock

בדד אלך: "לא רואים שאני בודדה - מה עליי לעשות?"

אף אחד מאיתנו לא אוהב להרגיש בודד, בעיקר כשמדובר בתקופה מאתגרת כמו גיל ההתבגרות. אך לפעמים דברים לא הולכים כמו שאנחנו רוצים והמציאות שלנו נצבעת באפור. מה עושים במצב כזה ומה עונים לנערה בת ה-17 שפנתה לעזרת הגולשים?

בדידות, תסכול וחוסר אונים הם רק חלק מרשימת תופעות הלוואי של אחת התקופות הכי משמעותיות בחיינו, גיל ההתבגרות. אבל לא אחת הבדידות מתעצמת וגורמת לשמחת החיים להתנפץ לרסיסים ולהתחלף בדיכאון כפי שקרה לנערה בת ה-17 שפנתה לעזרה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"אני בכיתה י"א, בת 17 וחצי ואני מרגישה בודדה", כך כותבת הנערה שפנתה לגולשי אתר askpeople. "החברים שלי לכיתה יורדים עליי בצחוק. הם לא רואים שאני בודדה ולא מבינים. אין לי חברים שאני יוצאת איתם בערבי שישי, אין לי חברים שאני ממש נהנית איתם. אני גם מאוד טובה בלהסתיר את הבדידות שלי". הנערה מספרת כי היא מרגישה שאין לה מקום בעולם הזה ושהיא מאוד טובה בלהסתיר את הבדידות שלה. יחד עם זאת, היא מציינת שהיא מרבה לצחוק ולעתים נראית אדם שמח, רעשן וחברותי, שאוהב להיות במרכז העניינים. לטענתה, העובדה שהיא ילדותית ומתנהגת כמו ילדה הקטנה מגילה מפריעה להרבה אנשים וגורמת להם להתרחק ממני, תוך שהיא מקנאה בשאר חבריה לשכבה שנהנים ומבלים. הנערה מתוסכלת משתוקקת להרגיש נאהבת ופנתה לעזרתם של הגולשים: "אני רוצה להרגיש שאוהבים אותי באמת".

© צילום מסך

כמובן שהגולשים נענו מיד לבקשת הנערה וניסו לעודד אותה. "להיות ילדותית ורעשנית זה לא דבר רע! זה לרוב יכול להיות כיפי ותחום עניין משותף. לגבי עניין הבדידות, להכיר חברים חדשים תמיד אפשר, דרך אחת זה כמובן לחפש תחומי עניין משותפים, כמו שציינתי למעלה עם הילדותיות, כמעט כל החברים שלי איתי, כי כולנו שטותניקים וילדותיים. זה באמת דבר שמייחד חברים ויוצר צחוקים ביניכם וחיבור", כתב אחד הגולשים שהחליט להושיט יד לנערה המתוסכלת. "קודם כל תתחילי בלהכניס לעצמך ביטחון עצמי, לא מהסביבה אלא מעצמך, שאת תרגישי טוב עם עצמך, רשמי לך את התכונות שאת טובה בהם ביענייך ותעצימי את עצמך כמה שאפשר. אהבי את עצמך בגלל מי שאת", הוסיפה גולשת אחרת.

© צילום מסך

כמובן שאנחנו כאן כדי להזכיר לכם לאהוב את עצמכם ולא לתת לאף אחד להוריד לכם את החיוך מהפנים.

תגיות
תגובות