רע לה: "אני בוכה בכל לילה - מה לעשות?". אילוסטרציה. צילום: shutterstock

רע לה: "אני בוכה בכל לילה - מה לעשות?"

לכל אחד מאיתנו חשוב לקום בבוקר עם חיוך על הפנים. אך לפעמים, אין לנו חשק לצאת מהמיטה ולעשות את מה שתכננו. מה עושים כשזה קורה לעיתים קרובות? נשארים בבית, או שמא מנסים למצוא פתרון ולפנות לעזרה?

מכירים את זה שאתם קמים בבוקר ואין לכם כוח לעשות כלום? אתם ממש לא לבד. אך כשהמצב הזה מלווה בבכי, בחוסר ביטחון ובירידה במשקל אי אפשר לתת לו להישאר, וזאת מבינה היטב הנערה בת ה-14, אשר פנתה לגולשי האתר בבקשה לעזרה.

 עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"אני בת 14, רע לי ואני בוכה כל לילה בלי סוף עד שאני נרדמת", כך כותבת הנערה שפנתה לגולשי אתר askpeople. "בזמן האחרון הפסקתי לאכול וירדתי במשקל עשרה ק״ג. אני לא אוהבת את המראה שלי ואני מרגישה ירידה בביטחון כאשר מישהו מעיר לי משהו על המראה". הנערה מספרת כי בכל פעם שאוכל נכנס לפה שלה, היא מיד מרגישה שהיא מתנפחת ונהיית מכוערת. לטענת הרופא שלה, היא מפתחת אנורקסיה ולכן אמא שלה מכריחה אותה לאכול לאט לאט. אך מלבד זה, היא מרגישה ריקנות עצומה, שמתבטאת בחוסר רצון לחייך, לקום מהמיטה או לצאת עם חברים, ובמילה אחת - דיכאון. הנערה חשה חסרת אונים וזקוקה יותר מכל לעזרה, ולכן היא החליטה לפנות לגולשים: "אני רוצה שמישהו יעזור לי, אבל אני לא יודעת איך לבקש את העזרה הזאת".

© צילום מסך

חלק מהגולשים אינם ידעו איך לגשת לנערה, אבל אחרים בחרו להושיט לה יד מבלי להסס. "אהובה, הייתי רוצה להציע לך משהו קטן שאולי יוכל לעזור.  אני מתנדבת בסה"ר. זוהי עמותה עם אנשים מקסימים שישמחו מאוד לדבר איתך, באמצעות הצ'אט שלנו שפעיל כל ערב בין 21:00 לחצות. כשתגיעי אלינו, תוכלי לפרט קצת יותר על הקשיים של היומיום, תוכלי לספר מה שתרצי, באופן אישי יותר ואנונימי. אנחנו נשמח להיות הכתף שלך כדי שלא תצטרכי לעבור את המסע הזה לבד", כתבה מתנדבת בסה"ר. "אני מבינה אותך מאוד (גם אני חוויתי דיכאון) ולכן אני חייבת לכתוב לך שהדרך הכי טובה לצאת ממעגל הקסמים המרושע הזה הוא טיפול. מקווה שתעברי את זה בצורה טובה. בהצלחה רבה , מאמינה בך!", הצטרפה גולשת אחרת.

© צילום מסך

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם לעולם לא לשמור בבטן! פנו להורים, לחבר טוב, לבעל מקצוע או לכל אדם אחר שקרוב אליכם.

תגיות
תגובות