חם לנו: הדברים שאפשר לעשות מתחת למזגן. צילום: fotolia

חם לנו: הדברים שאפשר לעשות מתחת למזגן

החופש הגדול אומנם כבר כאן, אך הוא הביא עמו גל גדול של חום, שגורם לנו לא אחת לוותר על בילויים בחוץ ולהישאר בבית - מתחת למזגן. אז מהם עשרת הדברים שאפשר לעשות מתחת למזגן? הנה לכם כמה רעיונות שיחסכו מכם הרבה זיעה ועצבים

אחרי שספרנו את הימים ונפרדנו מהמחברות ומהספרים, הגיעה סוף סוף החופשה שכל כך חיכינו לה. אבל מה? היא הביאה איתה גל אדיר של חום, שבקלות היינו מוכנים לוותר עליו! אך כמובן שלשבת בבית ולקטר זה ממש לא הפתרון המתאים. אז מה כן אפשר לעשות? יש לנו כמה רעינות עבורכם, שכדאי שתקראו כשאתם מתחת למזגן.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

קררר

 הדבר הראשון והכי חשוב, וזאת בעצם המטרה של המזגן - נסו להתקרר. הגעתם הביתה אחרי יום ארוך ומתיש? אתם לא לבד, זה קורה לכולנו. קחו את השלט של המזגן ולחצו על הכפתור ותראו שתוך דקה כבר תרגישו נפלא, בתקווה שאמא או אבא לא יצעקו עליכם כשפתאום הדלקתם את המזגן בזמן שהם חולים או מצוננים. טוב, העיקר שיהיה לכם נעים, לא?

© giphy

הזמינו את החברים אליכם

 אין לכם כוח לצאת מהבית ולבלות עם חברים מרוב שחם בחוץ? הזמינו אותם אליכם! אבל כמובן חשוב שתהיו מארחים נחמדים. הביאו להם אוכל ושתייה גם אם הם הכי מנומסים בעולם ואומרים לך בכל פעם מחדש "לא תודה". הרי גם אנחנו וגם אתם יודעים עד כמה חם ביום הזה, ואנחנו בטוחים שאתם לא רוצים שהחברים שלכם יתייבשו פתאום או ירגישו בחוסר נוחות.

© giphy

יש לי גלידה הכי טובה

אין אחד שלא אוהב גלידה וכשזה מגיע לחום זה ללא ספק השילוב הכי טוב שיכול להיות. אז בפעם הבאה שאמא הולכת לסופר, בקשו ממנה להוסיף לרשימה קופסה של גלידה בטעם שאתם אוהבים. אחרי הכל, אנחנו בטוחים שגם היא מבינה את הרצון שלכם לזלול משהו קר.

© giphy

זמן לישון

אחרי שחרשתם לבחינות עד השעות הקטנות של הלילה וקמתם בכל בבוקר בשש או בשבע בבוקר, הגיע הזמן להחזיר את המנוחה לגוף שלכם. אין כמו יקיצה טבעית!

© giphy

לומדים גם בחופש?

למרות שכבר סיכמנו שהחופש הגדול הוא הזמן הכי מושלם למנוחה, סביר להניח שחלקכם גם מנצלים אותו ללמידה, בין אם מדובר בלהיבחן במועד ב' באנגלית או במתמטיקה בשבוע הבא ובין אם אתם פשוט רוצים להשלים פערים ולהגיע הכי מוכנים לשנה הבאה. אז אם כבר החלטתם לעשות את זה, מי אנחנו שנגיד לכם להפסיק. אבל עצה שלנו: פתרו את המשוואות שלכם מתחת למזגן.

© giphy

כאילו אין מחר!

זה לא סוד שהחופש הגדול הוא גם הזמן המושלם למסיבות. אבל במחשבה שנייה, אנחנו לא בטוחים שכדאי לצאת למסיבה כשכולם מזיעים. זה קצת מגעיל, לא? אפשר פשוט לשבת בבית, לשים מוזיקה בטלוויזיה, להגביר ולרקוד כאילו אין מחר. כמובן שאפשר אפילו להזמין כמה חברים ולהרים מסיבה מגניבה אצלכם בבית. רק תיזהרו שלא תחטפו צעקות מהשכנים שלכם.

© giphy

 להתכסות בשמיכה

אם פחות מתחשק לכם לעשות את הדברים שכבר כתבנו ואתם פשוט רוצים לנוח, הדבר הכי טוב בשבילכם הוא פשוט לשבת ולהתכסות בפוך כשאתם מתחת למזגן כמובן. אתם עוד תודו לנו על זה.

© giphy

 מרתון סדרות

החום שיש בחוץ זה לא רק הזמן לאכול, אלא גם הזמן המתאים להשלים את כל הסדרות שרציתם לראות במהלך השנה ולא יכולתם בגלל הלימודים, ולכן סגרו את הרשימה עם הדבר הכי קיצי שיש. אז הגיע הזמן להדליק את הטלוויזיה, לשבת על הספה ולהתחיל להשלים פערים.

© giphy
תגובות