"לאנשים שהכי קרובים אליי לא אכפת ממני". צילום: shutterstock

"לאנשים שהכי קרובים אליי לא אכפת ממני"

לכולנו חשוב להרגיש נאהבים ורצויים, ובעיקר לדעת שיש מישהו שאכפת לו מאיתנו. אך מה עושים כשמרגישים שדווקא האנשים שהכי קרובים אלינו לא מתעניינים בשלומנו?

הרגשתם פעם כאילו אתם לבד בעולם, שפתאום לאף אחד לא אכפת מכם? ישבתם לבד בחדר והצפתם אותו בדמעות? הנערה בת ה-14 שפנתה לגולשי אתר askpeople מכירה את המצב הזה היטב, אבל בניגוד לרובנו היא חשה כי המצב הזה מלווה אותה כבר תקופה ארוכה. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"אני מרגישה שאמא שלי מתקמצנת עליי.תמיד כשאחים שלי מבקשים משהו - זה בכיף ורק כשאני צריכה משהו אז זה - לא, את לא צריכה את זה", כתבה בתסכול הנערה שפנתה לגולשים. הנערה מספרת כי כל החיים שלה היא חשה שלאנשים לא אכפת ממנה, החל מן החברים הכי טובים שלה וכלה במשפחה. לדבריה, אמא שלה בכלל לא מתעניינת במה שעובר עליה למרות שהיא עברה כבר פעמיים חרם. על אף שהיא רזה, יורדים עליה על כך שהיא שמנה ולא מפסיקים לצחוק עליה. המצב הזה גורם לה להסתגר בחדר ולהזרים דמעות לאחר כל יום לימודים. "תנו עצות בבקשה", פנתה הנערה לגולשים בקריאה לעזרה.

© צילום מסך

גולשי האתר לא נשארו אדישים ובאו לעזרת הנערה עם מגוון עצות. "כל אחד הוא מיוחד בדרכו שלו. אל תתני לסביבה להשפיע על הערך העצמי שלך.התשתדלי לא לקחת הכל ללב. את צריכה לדבר עם ההורים שלך בפתיחות. השתדלי לשמור על טונים נעימים ורגועים כדי שהם באמת יקשיבו למה שיש לך לומר. לפעמים כל צד מבין את הסיטואציה אחרת ולכן אני חושב שאם פשוט תשימו את הדברים על השולחן, תצליחו להגיע להבנות ולשפר את המצב". "ניסית לדבר עם אמא שלך מכל הלב? אני חושבת שזה יקדם את הקשר שלכן. לגבי החברים, תמיד טוב להכיר אנשים חדשים, במיוחד אם את מרגישה בודדה. נסי להתחבר לאנשים שמוצאים חן בעינייך ושידעו להעריך את האופי שלך", כתבה גולשת אחרת. 

© צילום מסך

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם להאמין בעצמכם גם כשקשה ולעולם לא להתייאש!

תגובות