בת מצווה בלייב: הנערה שחגגה בדרך לא שגרתית. צילום: אלישר אחמדוב

בת מצווה בלייב: הנערה שחגגה בדרך לא שגרתית

לאחר שחגיגות בת המצווה של ניב טלמון בת ה-12 מרעננה נדחקו לשוליים, היא חגגה אתמול את הגיל המיוחד. אומנם לא הייתם מוצאים במקום האירוע לימוזינה וגם לא שטיח אדום, אך הייתם רואים את מיטב האומנים, אשר נרתמו יחדיו כדי להעלות לכלת בת המצווה חיוך על הפנים

ניב טלמון מרעננה אומנם בת 12, אך אין ספק שהיא כבר בעלת לב רחב יותר מאשר מרבית בני גילה. את 5,000 השקלים שהיא חסכה למסיבת בת המצווה שלה, טלמון החליטה לתרום לשיקום הגינה לאורון שאול ז"ל , שגופתו מוחזקת בידי חמאס. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 רדיו גלי ישראל (FM94/106.5) שמע את סיפורה המרגש של טלמון ולא יכל להישאר אדיש לנוכח המצב. אנשי התחנה הרימו את הכפפה וחגגו אתמול (חמישי) לבת ה-12 בתחנה, ובכך הציבו במרכז את החגיגות שנדחקו לשוליים בשל הניתוח שעבר אביה השבוע. אך בניגוד למה שחשבתם, בת המצווה של טלמון הייתה ייחודית ומוזיקלית במיוחד, שכן האירוע שודר במסגרת התוכנית "חי בלייב" של אלעד לוי וכלל לא פחות מאשר הופעה של "האולטראס", אירוח של שגיא ביטבוקס ברייטנר ויוסי בובליל מהישרדות, וברכות של נועה קירל וסטטיק ובן אל תבורי.

ניב טלמון בחגיגות
טלמון בחגיגות © אלישר אחמדוב

על אף שבת המצווה של טלמון הייתה מצומצמת ושונה משל שאר חבריה לשכבה, היא הגיעה מופתעת לאירוע וידעה להעריך כל רגע ורגע. "רציתי להגיד המון תודה על כך שעשיתם את בת המצווה, אני מאוד שמחה והיה לי ממש כיף", אמרה טלמון בזמן שהופתעה מבת המצווה שארגנו לה. לילדים האחרים אמרה: "המשיכו לשמח אנשים והיו טובים".

אמו של אורון שאול ז"ל אינה יכלה להגיע לאירוע, אך היא לא ויתרה על שיחת טלפון מרגשת לכלת בת המצווה. "חמודה שלי, את הילדה הכי הכי בעולם", אמרה לה שאול. "אני מצטערת שלא יכולתי להגיע אלייך. מכאן אני שולחת לך חיבוקים חזקים ומלא נשיקות. דעי שמגיע לך כל מה שעושים לך היום, כי את הילדה הכי מתוקה שיש בעולם".

תגובות