בוקר בריא: כך תתחילו את היום שלכם עם אנרגיות טובות. צילום מסך מהסרטון

בוקר בריא: כך תתחילו את היום שלכם עם אנרגיות טובות

כתבי פרוגי החליטו לעשות שינוי מרענן בשגרת הבוקר שלהם, שיעזור להם להתחיל את היום עם אנרגיות. כל אחד מהם סיפר לנו על הדרך שעוזרת לו להתעורר ולהתכונן ליום שלפניו. צפו בסרטון

בשיתוף עם תלמה

ביום שישי תפתח שנת הלימודים ואיתה תבוא החזרה לשגרה. אי אפשר יותר ללכת לישון מאוחר, צריך לקום מוקדם כדי להספיק לצאת מהבית בזמן ובכלל לשנות את כל שגרת הבוקר אליה התרגלנו במהלך החופש הגדול. במהלך החופשה, כתבי "פרוגי" סיגלו לעצמם הרגלים חדשים ומרעננים כחלק משגרת הבוקר שלהם כדי שיוכלו להתחיל את היום עם אנרגיות. לכל אחד מהם יש שגרה מיוחדת משלו שעוזרת לו לפתוח את הבוקר.  

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

תומר כרמלי בן ה-17 היה קם באיחור כל בוקר והגיע לבית הספר בלי לאכול ארוחת בוקר ובלי אנרגיות, עד שהחליט לנצל את אהבתו לבעלי חיים ובמיוחד לכלבים כדי לקום מוקדם, לבצע פעליות גופנית קלה ולסגל לעצמו שגרת בוקר בריאה יותר. חן ביטון בת ה-15 מספרת גם היא כי "התארגנתי מהר בבוקר ולא הספקתי לאכול ארוחת בוקר כמו שצריך". היא החליטה לקום כל בוקר ולהכין לעצמה ארוחת בוקר בריאה ומזינה, "הבנתי שהגוף שלי צריך לקבל אוכל שהוא בריא ומזין יותר". גם עידן קלי בת ה-15 מספרת שהיא לא הייתה מספיקה כלום בבוקר והיא התחילה לצאת להליכה כל בוקר ולפעמים אפילו אמה מצטרפת אליה לזמן איכות ופעילות גופנית. 

תגובות