בא בקל: כך תהיו יצירתיים מבלי לשבור את הראש. צילום: shutterstock. אילוסטרציה

בא בקל: כך תהיו יצירתיים מבלי לשבור את הראש

גם לכם יש תמיד הברקות גאוניות, אבל כשמגיע רגע האמת הן פתאום לא באות? בדיוק בשביל זה, החלטנו להביא עבורכם את הדרכים, שיגרמו לכם להיות יצירתיים מבלי להתאמץ. פתחו את העיניים, חדדו את האוזניים ובואו נתחיל!

לכל אחד מאיתנו חשוב להביא את הרעיון המוצלח והיצירתי ביותר, רק שלעתים הוא פשוט לא נמצא שם. אל דאגה, בשביל זה אנחנו פה. הכתבה הבאה כבר תביא לכם את כל הטיפים הדרושים כדי להיות יצירתיים מבלי לשבור את הראש. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כתבו לעצמכם

אם גם לכם צצות הברקות ברגעים הכי לא מתאימים, וברגע האמת יש לכם בלק אאוט, הרעיון הזה הוא המושלם עבורכם. ערכו לעצמכם מחברת אישית וכתבו בה הברקות ורעיונות, שצצים לכם במחשבות, או אפילו בחלומות. גם אם הם נראים מעט טיפשיים לפעמים, אולי הם יהיו הפטנט הבאה שווה מיליונים. 

כתבו לעצמכם © gettyimages

אחד פחות

אנחנו מציעים לכם לשקול את הרעיון הראשון שעולה לכם בראש. הרעיונות הראשונים הם בדרך כלל הדברים שאנחנו עושים בשגרה, ולכן כדאי לחכות איתם ולנסות לחשוב על דרכים אחרות לפתור את הבעיה. תמיד יהיו עוד אפשרויות.

לשקול לפני שמחליטים © shutterstock

כולם בשביל אחד

אם אתם קבוצה התקועה על מציאת רעיון מיוחד ויצירתי, הדרך הטובה ביותר היא לשבת כקבוצה ולערוך סיור מוחות. בפעמים רבות הרעיונות הכי טובים שלנו נבנים מרעיונות של אנשים אחרים. אמרנו כולם בשביל אחד, לא?

 

אחד בשביל כולם
אחד בשביל כולם © Shutterstock

 

משנה מקום - משנה מזל

אם אתם מרגישים תקועים מבחינה רעיונית, אנחנו מציעים לכם לנסות לשנות מקום או אווירה. מי יודע, אולי פתאום תצוץ לכם המצאת המאה?

לשנות מקום
לשנות מקום © Fotolia

בנעליים של מישהו אחר

אם אתם מרגישים שהרעיונות שלכם נדושים, או לא יצירתיים במיוחד, כדאי שתנסו לחשוב כמו האדם המשוגע, או היצירתי ביותר שאתם מכירים. השתדלו לחשוב מה הוא היה עושה ואיך הוא היה מגיב לסיטואציה. אולי תמצאו פתרון שלא חשבתם עליו. רק נסו שלא להיכנס לנעליים גדולות מדי...

נעליים אחרות © fotolia

אל תרתעו מללמוד

הרבה מהפתרונות הכי מוצלחים מבוססים על ידע קודם. אל תפחדו מהלמידה והיו פתוחים תמיד ללמוד דברים חדשים. לפעמים גם הקישור למידע השולי ביותר יכול להיות הפתרון המבריק ביותר.

ללמוד, ללמוד, ללמוד
ללמוד, ללמוד, ללמוד © shutterstock

אל תשמעו - הקשיבו

לעתים הפתרונות מונחים לנו מול העיניים ואנחנו רק מנסים להביט מעליהם. אנחנו מציעים לכם להיות קשובים למה שהולך סביבכם וסביב חברי הקבוצה שלכם. כך תשימו לב בקלות יותר לפתרונות, שיכולים לחסוך לכם הרבה עבודה, וכך לא תמצאו את עצמכם אומרים "איך לא חשבתי על זה קודם".

להיות קשובים
להיות קשובים © shutterstock

בסופו של דבר, בכולנו יש חלק יצירתי בתחומים מסוימים. בפתירת בעיות, בייעוץ, או אפילו בארגון. כל מה שעליכם לעשות הוא לגרום לו לצאת החוצה.

 

תגיות
תגובות