החופש קורא לנו: האיים שעושים חשק לחזור לחופשה. צילום מסך מהאינסטגרם

החופש קורא לנו: האיים שעושים חשק לחזור לחופשה

על אף שהחופשה הבאה עוד רחוקה מאיתנו, אין ספק כי תמיד כיף לראות מקומות חדשים. בעיקר כשהם קשורים לים, לחו"ל ולשיזוף. קבלו את חמשת האיים, שיגרמו לכם לרצות לעזוב הכל ולגלות נופים חדשים

לא תמיד רואים אותם ולעתים הם נמצאים בקצה השני של העולם, אך התמונות משם גורמות לנו לחלום בלי הפסקה. הלוואי שנגור באיים החלומיים הבאים במשך כל החיים שלנו!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 הכי אקסטרים

נפתח באי לחובבי האקסטרים. הוא נמצא בסאן חואן, ארצות הברית, בין חופי סיאטל לאי וונקובר. אם רציתם גם איזורי תיירות מפותחים עם מרכזי מסחר ומלונות - זה המקום המושלם עבורכם. מה שקנה אותנו זו האפשרות לצפות בלוויתנים המשוטטים בחופשיות בין האיים. אז אתם באים?

© צילום מסך מהאינסטגרם

 חופשה רגועה וטרופית

אם אתם בעניין של חופשה רגועה באזור טרופי, בואו מהר לאי מוחרס שבמקסיקו. האי נמצא מול חופי דרום מפרץ מקסיקו, ומאופיין בדקלים ובמים בצבע טורקיז מרהיב. הרי איך אפשר בלי בקתות עץ וסיורים ימיים בחיפוש אחר דגים נדירים. אפשר להגיע אליו בכל שעות היום בעזרת הפלגות קצרות במעבורות מחופי מקסיקו.

© צילום מסך מהאינסטגרם

 אווירה פראית

אם יש לכם תכנון לטיול רומנטי בקרוב, האי הבא הוא בדיוק המקום. באמצע האוקיינוס השקט, נמצא לו מואוראה. מה שמייחד אותו זאת האווירה האקזוטית והפראית. תוכלו לשוט שם בסירות פדלים, בקייאקים, לשחות וליהנות מהנוף המטורף, שניבט מבעד למשקפי השמש. קראו טוב - הבקתות נמצאות ממש על המים! גם אליו ניתן להגיע בעזרת מעבורת והפלגה של חצי שעה. מה אתם אומרים, באים?

© צילום מסך מהאינסטגרם

 תעלומה ומסתורין

אם תרבות עתיקה מעניינת אתכם ולשלב בחופשה תעלומות ומסתורין עושה לכם את זה, הנה משהו שמתאים בדיוק. אי הפסחא הנמצא בצ'ילה בדרום האוקיאנוס השקט, מבודד לגמרי. המרחק בינו לבין אזור מיושב עצום. יש בו פסלי ענק מאבן בדמויות של ראשי אדם מלפני שנים רבות. אך אם תהיו מספיק אמיצים ותגיעו לשם, תיהנו מאי מדהים, שמור ובעל ערך היסטורי. שקט כמו שיש בו לא תמצאו באף מקום אחר.

© צילום מסך מהאינסטגרם

 לצלול לתוך הלילה

האי האחרון ידבר אליכם רק אם אתם יודעים להשתמש בציוד צלילה ואוהבים מסיבות. הוא נקרא אמברגיס קאיה ונמצא בבליז. מעל ומתחת למים תפגשו בשלל צבעים. החופים שמסביב נקיים וחיי הלילה פעילים עד מאוד.שקט פחות יהיה בנמצא, אבל אווירת חופש ושחרור תהיה ועוד איך. המקום נגיש לטיסות ומקבל את כל  מי שפניו לחופש.

© צילום מסך מהאינסטגרם

לנו נותר רק לחלום ואולי על הדרך לקנות כרטיס טיסה לאחד מהיעדים הבאים, שיתאימו לנו בול לחופשה הקרובה. תיהנו!

 

תגיות
תגובות