"בת 15 ואף פעם לא היה לי חבר". צילום: Shutterstock

"בת 15 ואף פעם לא היה לי חבר"

כולנו מחכות לאחד, חולמות עליו ולא מפסיקות לצפות לאהבת החלומות שלנו, אך מה עושים במקרה שאנחנו עדיין נותרנו ללא בן זוג, בעוד שהחברים שמסביבנו כבר מצאו את האהבה שלהם?

"שלא תטעו", כך פותחת את דבריה הנערה בת ה-15, שפנתה לגולשי אתר askpeople. "אני לא רוצה חבר בגלל הכותרת, בלי קשר לזה שאני חושבת שזה דפוק לרצות חבר מהסיבה הזאת. אני רוצה את זה אמיתי, עם כל הרגשות, החוויות, הצחוקים והשטויות".

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לדבריה, היא יודעת מה היא שווה, ולא מתכוונת להוריד מהכבוד שלה ולהשתנות בשביל הסובבים אותה. יחד עם זאת, היא מציינת כי הרושם הראשוני בלתי רגיל עבורה. "הוא תלוי באנשים שנמצאים סביבי. אם מישהו רואה אותי בבית הספר, הוא חושב ישר שאני סגורה בעצמי, חסרת ביטחוןביישנית ברמות ואחת כזאת שלא מדברת כמעט בכלל. אבל אם מישהו רואה אותי ליד חברות שלי או ידידים שלי, הוא חושב שאני עם ביטחון, עומדת על שלי, מצחיקה, כיפית, קלילה, בן אדם שאפשר לדבר איתו על הכל. מישהי אחרת לגמרי".

© צילום מסך

בת ה-15 מספרת כי חברותיה טוענת שהטעם שלה בבנים רע וגורמות לה לחוש בבלבול. "לפעמים זה כבר מבלבל, כי אין לי מושג אם הבעיה היא בהם או בי. משהו בי באמת דפוק או שאני סתם ממהרת להתבגר?"

מעט מאוד גולשים הגיבו, אך נראה כי הם חשו בצורך לסייע לנערה. "כל אחד והקצב שלו. יש אנשים שרוצים זוגית כבר בגיל 12 ויש אנשים שרק בסביבות גיל 18 מוצאים מישהו שהם רוצים. לגבי החברות שלך, לכל בן אדם יש את הטעם שלו באנשים, הן כנראה מסתכלות על משהו שאת לא זה. את עדיין צעירה ואין טעם למהר. גם אני ממש רוצה חברה ולכן בקיץ מיהרתי עם זה ועכשיו הרסתי קשר טוב עם ידידה, לא צריך למהר לשום מקום", כתב אחד הגולשים.

© צילום מסך
תגיות
תגובות