כוח נשי: הנוסחה של גל גדות לכושר מושלם. צילום מסך מהאינסטגרם

כוח נשי: הנוסחה של גל גדות לכושר מושלם

אם צפיתם בסרט וונדר-וומן בכיכובה של גל גדות שלנו, וודאי שמתם לב לפעלולים המתקדמים ולכושר המטורף בו נמצאת המגה-סטאר הישראלית. החלטנו לבחון את העניין מקרוב והכנו עבורכם את התוכנית שהכניסה את גדות לכושר האולטימטיבי לקראת הסרט

מעבר להיותה כוכבת הוליוודית שכובשת כל פסגה אפשרית, גל גדות היא גם מכונת ספורט אמיתית ובזמן שהמצלמות כבויות היא עוסקת בשלל פעילויות לחיטוב ולוויסות הגוף. אחרי הכל, וונדר-וומן אמיתית צריכה גם וונדר-בודי. הרי מספר טיפים, שיעזרו לכם להיכנס לכושר מושלם בדומה לגל גדות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מים מים מים

לפני כל הריצות והתרגילים הפיזיים נתחיל באחד מאבות המזון החשובים ביותר - המים. גדות סיפרה באחד הראיונות כי היא נוהגת לשתות בכל יום גלון אחד של מים. כלומר, היא שותה בכל יום קרוב לארבעה ליטר מים השווים ערך ל-18 כוסות. עוד נספר כי עורכת מגזין InStyle ערכה ניסוי בו חיקתה את תוכנית הכושר של גדות ושתתה בכל יום גלון אחד של מים במשך חודש. בתום הניסוי, היא שבחה את ההרגל הזה וסיכמה: "לא רק שהרגשתי שבעה יותר, אלא זה גם גרם לי לרצות לנשנש פחות. הרגשתי כל כך מסופקת, רמת הסיבולת שלי השתפרה ממש". לכן, הרבו בשתיית מים. זה גם בריא וגם טוב לגוף - כמו אקווה-מן.

© צילום מסך מהאינסטגרם

לאכול נכון

לפי גדות, שלב נוסף בהגעה לכושר טוב הוא לתת לגוף שלך את מה שהוא הכי צריך - אוכל. בגדול, התפריט שלה מורכב מכל מאכל שהיא רוצה לאכול, אך הרעיון הוא לאכול בדרך חכמה: לדעת מה לאכול, כמה ובאיזו תדירות לאכול כל מאכל. "אני רואה אוכל כדלק שאני רוצה לתת בצורה הכי טובה לגוף שלי", מסבירה גדות. "הכל עניין של מידות וכמות המזון שאנחנו אוכלים. הכי חשוב זה פשוט לאכול. לא לאכול בזמן שאנחנו נוהגים או בזמן שאנחנו מדברים בטלפון הנייד. רק תן לאוכל שלך את הכבוד ופשוט תהנה ממנו". אם נסכם את הכל במשפט אחד - אכלו מה שאתם רוצים, אבל בכמות הנכונה וכשאתם אוכלים תתמקדו רק בזה.

פעילות זה שם המשחק

מעבר לטיפולי פילאטיס ואימוני TRX, גדות אוהבת לעסוק בספורט בכלל. גל חיה אורח חיים ספורטיבי. היא משחקת טניס, כדורסל, כדורעף, שוחה מגיל ארבע ואף עוסקת בתחביב מיוחד ביותר - טיפוס על סלעים. אפשר בהחלט להגיד שגל גדות היא ללא ספק מולטי-טאלנטית אמיתית בכל הנוגע לספורט. אחרי כל זה, היא אף אמא לשתי ילדות. בהחלט וונדר וומן גם בחיים האמיתיים! היא אפילו מודה שהיא אדם תחרותי: "אני משחקת כדי לנצח, אחרת מה הטעם - לא ככה?".

© צילום מסך מהאינסטגרם

מכון כושר

בואו נדבר תכל'ס, גם אם משחקים, אוכלים ושותים כמו שצריך - אנחנו עדיין צריכים ללכלך את הידיים, להזיע ולהתאמן. אם גל גדות עשתה את זה - גם אנחנו יכולים. גל מקפידה ללכת בתדירות קבועה למכון הכושר ומבצעת בכל פעם את אותו האימון, שהביא אותה בסופו של דבר להיות בכושר של וונדר-וומן. האימון שלה כולל תרגילי חתירה, ריצת ספרינט, תרגילי זחילה, תרגילי קפיצה, הליכת סרטן ותרגילים נוספים. כמוכן, היא מבצעת מספר חזרות של תרגילי שכיבות סמיכה וכפיפות בטן. עורכת המגזין InStyle שהזכרנו קודם, הכניסה לחייה את תוכנית הכושר של גל וביצעה אותה במשך חודש. בסיום התרגיל, היא מצאה שהיא הורידה חמישה קילוגרמים מגופה וכן חיזקה את שרירי הרגליים שלה.

תרגילי בטן

אם אין לכם זמן או כוח ללכת למכון, אתם יכולים גם להתאמן ללא כל מתקנים או אמצעים מיוחדים. חלק מתוכנית האימונים של גל היא לעשות תרגילי מאמץ, אותם אפשר לעשות בכל מקום בכלום זמן. כדי להיות וונדר-וומן אמיתית גדות עובדת בעיקר על הבטן. זה מתחיל ב-30 שניות של שכיבות סמיכה, לאחר מכן מנוחה של דקה, סיבובי אופניים עם הרגליים ארבע פעמים וכן הפלאנק שמחזק את שרירי הבטן. על אף שגדות היא אדם שהולך הרבה למכון כפי שכבר ציינו, היא אומרת כי לפעמים היא נמצאת במקומות שאין בהם מכונות כושר ולכן היא מתאמנת בחדר שלה.

לרקוד "הבה נגילה"

אנחנו צוחקים, השלב הזה לא באמת הכרחי. נסיים עם הסרטון המעולה כבונוס לאלו מכם שרוצים לתרגל את התרגילים והפעלולים שגדות מבצעת בסרט. בסרטון היט מלמדת את הקומיקאי קונאן אובראיין את מיומנויות הלחימה שהיא מסוגלת לבצע. בין היתר שיעור הספורט האתגרי מקבל הפוגה קצרה והופך לשיעור ריקודי עם ישראליים כשהם רוקדים ושרים "הבה נגילה". 

 

 

 

תגובות