לו היינו וונדר וומן: כוחות העל שכל תלמיד זקוק להם. צילום: באדיבות גלובוס מקס

לו היינו וונדר וומן: כוחות העל שכל תלמיד זקוק להם

אם הייתה לכם את האפשרות לבחור כוח על לפני כל מבחן, במה הייתם בוחרים? בחוסר עייפות, בקליטה מהירה של חומר או במאה מבלי לגשת למבחן? קבלו את נבחרת כוחות העל, שכל אחד מאיתנו צריך בתקופה המתישה של השנה

תקופות בגרויות החורף בשיאה, המטלות הלימודיות ממשיכות לזרום בכמויות ושעות הלמידה הארוכות נעשות למעייפות יותר ויותר. אך מי אמר שאי אפשר להתגבר על כל זה? כל מה שאנחנו צריכים הם מספר כוחות על מופלאים, שכבר יעשו את העבודה עבורנו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

קליטה מהירה של חומר

הכוח הזה יעזור לכולנו בכל דבר בחיים ובעיקר כשמדובר בלימודים. כך פשוט נוכל לשבת בכיתה, להקשיב לשרבט ציור במחברת ולהבין לחלוטין הכל מבלי לתרגל, או לפתוח את המחברות והספרים. אין קושי, אין נזיפות מהמורה ויש ציונים גבוהים. חלום, אה? 

לקלוט את החומר בקלי קלות © Sutterstock

לקבל את החומר ישירות למוח

ואם  כבר עסקנו בקליטה של חומר, מה אתם אומרים על כח על כזה - פשוט מקבלים את החומר הלימודי הדרוש ישירות לראש? להיות בבית מול הטלווזיה, ובום! כל ימי הביניים חודרים למוח ומתמקמים בין הפרבולות לגזרות בלשון. הלוואי, הלוואי, הלוואי, איך לא המציאו עדיין דבר כזה?

חוסר עייפות

מי מאיתנו לא נרדם, או חלם בהקיץ עם עיניים פקוחות לרווחה ואז גילה שהוא בכלל באמצע שיעור מתמטיקה, ושיש תרגיל מסובך ביותר שעליו לפתור עכשיו? אם נודה באמת, קשה להאמין שזה לא קרה גם לכם. אם היה לנו כוח על שגורם לנו להיות כל הזמן עירניים וקשובים, מבלי לאבד את הריכוז ולשקוע בעייפות זה לא היה קורה. 

לא להתעייף לעולם
לא להתעייף לעולם © GettyImages

100 מבלי להתאמץ

בוחן פה, שאלות שם ופתאום הכל מצטבר למספר שנכנס לתעודה שלנו. כן, ציונים... מה אתם אומרים על כוח על שייספק עבורכם הצלחה מלאה בכל המקצועות ובעיקר בבחינות? אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל לנו זה נשמע מדהים! אז מי מרים את הכפפה ויוצר לנו את כוח העל הזה? 

להיות בשיעור ולהיות בבית בו זמנית

אנחנו בטוחים שגם לכם קרה שקמתם בבוקר בלי מצב רוח ללימודים, או שפתאום לא הרגשתם טוב והגעה לבית הספר הייתה פחות בשבילכם. במיוחד בשבילכם לא יכולנו לוותר על כוח העל הבא - לא יהיו יותר איחורים וחיסורים, וכמובן שלא יעשו מכך עניין גדולה. אז מה, ראית סרט עד מאוחר בלילה? לא תקבל חיסור.

לנכוח בכיתה מבלי להיות שם באמת
לנכוח בכיתה מבלי להיות שם באמת © fotolia

 

תגובות