מורידים ת'מסיכות: הכוכבים הישראלים בקמפיין נגד הטרדות. צילום: רון שמטמן

מורידים ת'מסיכות: הכוכבים הישראלים בקמפיין נגד הטרדות

בתקופה בה העולם כולו פועל נגד הטרדות מיניות ויוצר קמפיינים כמו: "metoo", כעת גם הכוכבים הישראלים נרתמים למען פרויקט מקומי בנושא אותו יזם כוכב הנוער והזמר רועי סנדלר

הזמר והיוצר, רועי סנדלר וארגון מסל"ן (מרכז סיוע לנפגעי ונפגעות הטרדה מינית) יזמו יחד קמפיין חדש נגד הטרדות מיניות שצולם השבוע בהשתתפות מיטב הסלב שנרתמו לעניין בקונספט מיוחד.
רק בשבוע שעבר שחרר סנדלר הצעיר סינגל בשם "מסיכות" שכתב על חברה קרובה שעברה הטרדה מינית. אותה החברה שיתפה את הכוכב בסיפור וזה ליווה אותה בתקופה שבאה אחרי, היה לה אוזן קשבת לטראומה שחוותה ועל הפחדים שצצו בעקבות המקרה. יחד עם השיר ובעקבות הקרבה שחש לסיפור הקשה, החליט ליזום קמפיין בשיתוף ארגון מסל"ן ולגייס את מיטב הסלבס וכוכבי הרשת שיחד איתו יעבירו מסר חשוב מאוד. הסלבס שהגיעו להשתתף התבקשו לשים על עצמם מסכה ולומר מספר משפטים כשהמסר הוא - תורידו את המסכות. אם הוטרדתם - תתלוננו.

 
 
בין הסלבס שעצרו את שגרת היום שלהם והגיעו להצטלם ולקחת חלק בפרויקט: כוכבת "חתונה ממבט ראשון" - אחוה סיטבון שהייתה מבין הראשונות להירתם לפרוייקט, מעיין אשכנזי, משתתפי "המירוץ למיליון": עדי כרמלי, ירדן ויזל, הלן הוד ואליהו שבתאי, שי מיקה, קווין רובין, רז ספני, גל גברעם, הזמרת שיר זוארץ, אנג'ל ברנס, בן זיני, מורן מזור, אירה דולפין, טום קשתי, הטרנסג'נדרית הצעירה רומי אברג'יל ועוד.

© צילום: רון שמטמן
© צילום: רון שמטמן
© צילום: רון שמטמן
© צילום: רון שמטמן
© צילום: רון שמטמן
© צילום: רון שמטמן
© צילום: רון שמטמן
© צילום: רון שמטמן
 
 
 
 
 
תגובות