אחת ולתמיד: הרגלי הבוקר שאנחנו חייבים להיפטר מהם. צילום: Fotolia

אחת ולתמיד: הרגלי הבוקר שאנחנו חייבים להיפטר מהם

רבע לשמונה, השעון המעורר ממשיך לצלצל ואמא אומרת לכם שוב ושוב לקום, אבל אתם ממשיכים לישון ולא זזים מהמיטה. כן, ככה זה בבוקר - הזמן ביום שיש בו הכי הרבה תופעות לוואי. זה בדיוק הזמן לסלק כמה מהן

הבוקר הוא לחלוטין הזמן ביום שהכי פחות מועדף על כולנו, במיוחד לאחר שהוא מאלץ אותנו להיפרד מהשינה המתוקה. אם זה לא מספיק, יחד איתו באים לא מעט הרגלים שכולנו היינו רוצים להיפטר מהם. ככה זה כשהבוקר מאלץ אותנו להתנהג כמו עצלנים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

״עוד חמש דקות״

הרגל שאנחנו חייבים להיפטר ממנו ואנחנו בטוחים שהוא משותף לכולנו הוא לשים שעון מעורר לעוד חמש דקות. אם עכשיו לא התעוררנו, גם עוד חמש דקות לא נתעורר. מה שקורה בפועל הוא שאנחנו קמים אחרי חצי שעה במקרה הטוב.

להתהפך במיטה ולהתעלם מהשעון

ההרגל הבא קורה כמעט לכולנו והלוואי שמישהו היה שומר עלינו שלא נעשה אותו. אחרי ששמענו את השעון והתיישבנו, אנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים לשכב במיטה בצדה השני, כאילו שאם נשכב שם הזמן יעצור מלכת.

הזמן לא יעצור מלכת
הזמן לא יעצור מלכת © fotolia

להיסחף עם הטלוויזיה

לאחר שהתארגנו ורצנו בכל הבית, יש לנו עשר דקות מנוחה לפני שנצטרך לצאת לעיסוקינו. לשמחתנו, אך גם לצערנו ,אנחנו רואים את הטלוויזיה דולקת ומבלי לשים לב אנחנו נסחפים אחריה עד לסוף התכנית. הנה, עשר דקות הפכו לחצי שעה.

 עד כמה אתם מכורים לסמארטפון?

עוד הרגל שאנחנו חייבים שיעלם לנו מהחיים הוא לפתוח את הבוקר עם האינסטגרם או הסנאפצ׳אט, במקום לחכות עד שנתעורר כמו שצריך. הזמן עובר ועובר ואנחנו חיים באשליה שהוא נעצר, ומחכה במיוחד בשבילנו.

e6768a308dcb0
לא קמים מבלי להציץ בסטורי © Fotolia

כל ניסיון ירד לטמיון

לא משנה עד כמה תנסו לקום מוקדם בשביל שתוכלו להעביר את הבוקר שלכם בנחת, תמיד איכשהו אתם לא תספיקו כלום והזמן ילחץ עליכם. כנראה שגם אתם לוקחים חלק מההתארגנות שלכם יותר מדי לאט מהמתוכנן.
 
 
 
 
 
 
 
תגובות