אמ;לק: מחירי הנסיעה בתחבורה הציבורית עומדים לרדת. צילום: Fotolia

אמ;לק: מחירי הנסיעה בתחבורה הציבורית עומדים לרדת

סערה ברשת החברתית הגדולה, הפסד נוסף לצהובים ופיגוע בצרפת. קבלו את האירועים הכי חשובים ומעניינים, שהתרחשו השבוע כדי שתוכלו להישאר מעודכנים גם אם לא הספקתם להציץ בעיתון ולצפות במהדורות החדשות

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אך הייתם עסוקים בנקיונות לקראת פסח? בדיוק בשביל זה, הבאנו עבורכם גם השבוע את כל העדכונים שאסור לכם להחמיץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

יום ראשון

צה"ל סיכל חידוש מנהרת טרור

המתיחות הגוברת בדרום נמשכת כשבתחילת השבוע סיכל צה"ל ניסיון לחידוש תוואי מנהרת הטרור, בסמוך לכרם שלום. על פי הדיווחים, הניסיון לחדש את המנהרה זוהה כבר בשלב מוקדם ועל כן אין זה הוביל לפגיעה בתושבי האזור. 

פיגוע דקירה בירושלים

בפיגוע דקירה קשה בבירה, נרצח עדיאל קולמן, אב לארבעה ילדים, בן 32, מהיישוב כוכב השחר שביהודה בשומרון. קולמן נדקר על ידי תושב שכם, כשהיה בסמוך לרובע היהודי ולכניסה לכותל המערבי. שוטר שהיה במקום ירה במחבל והרג אותו. הלוויתי של עדיאל קולמן התקיימה ביום שני ביישוב בו התגורר.

יום שני

החל מיום רביעי הקרוב - הוזלה בתחבורה הציבורית

מתכננים לבלות בפסח? יש לנו חדשות טובות עבורכם - כבר מיום רביעי הקרוב, 28.3, אתם עומדים ליהנות ממחירים זולים יותר בתחבורה הציבורית. ההוזלות יהיו במסגרות מנוי חופשי-יומי או חופשי-חודשי, ויחולו על נסיעות בכל חלקי הארץ. מדובר בהוזלה של עד 40 אחוזים.

 

מחירי הנסיעות יורדים
מחירי הנסיעות יורדים © Fotolia

 אקזיט ישראלי

חברת ההייטק הישראלית, אחת החברות המובילות בתחום הפיתוח הטכנולוגי, נרכשה בסכום העומד על 3.4 מיליאד דולר על ידי חברת קלה-טנקור האמריקאית. עוד סיפור הצלחה ישראלי. 

יום שלישי

נאום ה"בן כלב"

בנאום שנשא יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן ברמאללה, הוא פנה לשגריר ארצות הברית בישראל, דיוויד פרידמן במילים "בן כלב". בנאומו אמר מחמוד עבאס כי "ארצות הברית נתנה לגיטימציה להתנחלויות, כך עשו גם בכירים אמריקאים ובראשם השגריר שלהם בתל אביב. דיוויד פרידמן אמר 'הם בונים על האדמות שלהם'. יא בן כלב, הם בונים על האדמות שלהם? הוא בעצמו מתנחל ומשפחתו מתנחלת". פרידמן לא התעלם מהאמירות והשיב: "אבו מאזן קרא לי בן כלב. אנטישמיות או שיח פוליטי? אני לא אקבע, אשאיר זאת לכם".

יום רביעי

סערת פייסבוק

מידע על פרטיהם של 50 מיליון משתמשי פייסבוק דלפו לחברה המתעסקת בפרסום פוליטי ועבדה בין היתר עם המטה של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ בבחירות האחרונות. דליפת מידע מסוג זה עזרה לחברה לבנות פרסומות אישיות לכל משתמש. בתוך כך, החליטה רשות הסחר האמריקנית, ה-FTC על פתיחה בחקירה נגד פייסבוק וכך נעשה אף בישראל. מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק אמר בתגובה: "זו הייתה הפרה גדולה של אמון, ואני ממש מצטער שזה קרה".

פייסבוק. אילוסטרציה
פייסבוק. אילוסטרציה © צילום: GettyImages

יום חמישי

הפסד לצהובים

הפסד נוסף לקבוצת מכבי תל אביב בכדורסל, הפעם נגד לפנאתינייקוס בתוצאה צמודה של 75:76. יש לציין כי מדובר בהפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים והשלישי ברצף. ההפסד מרחיק את מכבי עוד יותר מהכרטיס המיוחל לרבע הגמר של היורוליג.

יושבת ראש חדשה למפלגת מרצ

יושבת ראש חדשה למפלגת מרצ - תמר זנדברג נבחרה לכהן בתפקיד ותוביל את מרצ בבחירות הבאות. זנדברג זכתה לקולותיהם של 16,954 מתפקדי המפלגה שבחרו בה כאשר שיעור ההצבעה עמד על 53.6%. היו"רית הנבחרת אמרה בנאום הניצחון כי "ממחר בבוקר, מרצ תוביל מהפכה".

תמר זנדברג
תמר זנדברג © מוטי קמחי

 יום שישי

פיגוע בצרפת

 אתמול בצהריים (ו') הרעיד פיגוע ירי את צרפת, הפעם בדרומה. בו, ירה תחילה אדם חמוש בשוטרים ופצע אחד מהם, כאשר לאחר מכן המשיך לסופרמרקט. המחבל הרג שלושה בני אדם והחזיק בשמונה בני ערובה, ואף פצע 16 נוספים. המחבל בן ה-26 נורה למוות על ידי המשטרה, שפרצה למקום האירוע. ארגון הטרור, דאע"ש, קיבל אחריות על הפיגוע.

 

תגיות
תגובות