לא רק לנגן ברכבת: מה עוד אפשר לעשות רק בלילה?. צילום: fotolia

לא רק לנגן ברכבת: מה עוד אפשר לעשות רק בלילה?

קייטי מ"נשיקה בחצות" יכולה לצאת מחוץ לביתה רק בשעות הלילה בעקבות מחלה נדירה. את זמנה הפנוי בחוץ היא בוחרת להעביר בניגון בתחנת הרכבת. אספנו במיוחד עבורה עוד כמה דברים שאפשר לעשות כשהחושך יורד. אתם יודעים, למקרה וישעמם לה...

בשיתוף עם נשיקה בחצות

קייטי, כוכבת הסרט "נשיקה בחצות" נאלצת לחיות את חייה רק בלילה, כי היא סובלת ממחלה שגורמת לה לרגישות לאור השמש. קייטי מנצלת את שעות החושך כדי לצאת לנגן בתחנת הרכבת הסמוכה לביתה. למקרה וישעמם לה, אספנו עוד כמה דברים שאפשר לעשות רק בלילה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לראות סרט אימה ובאמת לפחד

אוקיי, בואו נדבר על זה רגע. סרטי אימה זה מפחיד. רוחות רפאים שרודפות בתים נטושים זה קריפי בטירוף. רעשים חשודים שגורמים לנו לקפוץ בבהלה זה חלק מהקונספט, אבל, וזה אבל גדול, רק אם אתם רואים את הסרט בלילה. משהו בשעות המאוחרות, החשיכה המוחלטת והאווירה האפלה הופך את סרטי האימה למפחידים, מלחיצים ומטרידים עוד יותר. תנסו אתם לראות סרט אימה באור יום מלא, כשהחלונות פתוחים והשמש זורחת. מפחיד? הרבה פחות, אם בכלל. בקיצור, אם הקטע שלכם זה לרעוד מפחד, לקפוץ מכל שטות ולא להירדם במשך שבועיים – סרטי אימה בלילה זה ה-דבר בשבילכם. שלא תגידו שלא הזהרנו אתכם.

© fotolia

דייט רומנטי לאור ירח

כן, אנחנו יודעים, זה שיא הקיטש... אבל! משהו בשמיים הכהים, בכוכבים הקטנטנים שמנצנצים ובירח שמשקיף על כולם מלמעלה הכי עושה לנו את זה. תכלס, בשביל הדייט המושלם לא צריך הרבה, והכל הרבה יותר רומנטי ומסתורי בלילה. המלצה שלנו? תמצאו פארק נחמד באזור שלכם, או תקבעו עם הדייט שלכם ליד איזה ספסל בגינה הציבורית. שיחות מעמיקות אל תוך הלילה, ווידוי "אני אוהב אותך", או כל מה שתרצו לדבר עליו, ויש לכם את זה. זיכרונות מדהימים למערכת יחסים רומנטית וכל זה – לאור ירח. תראו את קייטי וצ'רלי מ"נשיקה בחצות", להם זה עבד!

© fotolia

לראות סדרות בנשיונל ג'יאוגרפיק שבחיים לא הייתם רואים

מכירים את זה שהשעה כבר מאוחרת, כל הסדרות השוות בערוצים הפופולריים כבר מזמן נגמרו ואתם עדיין לא בקטע של לישון? אז אתם פותחים את הטלוויזיה, מזפזפים והופ! מוצאים את עצמכם עמוק בתוך הג'ונגלים, איפשהו בספארי באפריקה או במעקב אחרי היפופוטמים בזמביה. הרי בכל שעה אחרת ביום, אין סיכוי שתמצאו את עצמכם נופלים לתוך הבור השחור הזה שנקרא הנשיונל ג'יאוגרפיק, ושעות הלילה המאוחרות הן בדיוק הזמן המתאים לכך. לא תאמינו כמה דברים אפשר לגלות שם! לא מאמינים לנו? תנסו בעצמכם!

ללמוד לזהות את הדובה הגדולה

לילה עם שמיים מלאי כוכבים הוא הזדמנות מצוינת לצאת ל"ציד כוכבים". למתחילים, יש לא מעט כוכבים ומערכות שאפשר לראות בעיניים ללא עזרים מיוחדים, כמו כוכב הצפון, הדובה הגדולה, הדובה הקטנה. למתקדמים, אתם יכולים להשקיע בטלסקופ ולהתחיל לחקור קצת יותר את היקום שבו אנו חיים. איך אמרו חכמינו סטטיק ובן-אל? "עפים לחלל, קלללל". אז עפנו. (טיפ: אם אתם כבר מומחים, אתם יכולים לחבר את הסעיף הזה עם הסעיף השני וללמד את הדייט שלכם כמה דברים חדשים).

© fotolia

קומזיץ וצ'יזבטים

מדורה בשטח פתוח ומפגש לילי עם כל החברים עד אור הבוקר זה לא דבר ששמור רק לל"ג בעומר. התקופה הזו בשנה מושלמת למדורה לילית, כשעדיין קצת קר בלילות אבל האש מפצה על זה. תביאו איתכם הרבה מרשמלו, תפוחי אדמה ונשנושים טעימים. רגעי השיא של הלילה יהיו כשתקריאו לכולם צ'יזבטים (חפשו באינטרנט לפני זה!) וסיפורים מפחידים. אפשר ללכת עד הקצה ולתאם מראש עם חברים שיעשו מדי פעם איזה "בווו" לזה שיושב לידם. מבטיחים שבסוף זה יהיה בעיקר מצחיק!

 

 
תגובות