"לא מצליחה להוציא ציונים גבוהים - האם אני בינונית?". צילום: Fotolia. אילוסטרציה

"לא מצליחה להוציא ציונים גבוהים - האם אני בינונית?"

בעוד שחלקנו מצליחים להגיע להישגים גבוהים בלימודים בקלות, ישנם אחרים העובדים קשה בשביל כך ונאבקים על כל ציון. מה עושים במקרה שגם לאחר שעות ארוכות של למידה לא רואים תוצאות? הצביעו לסקר שלפניכם

הלימודים מעסיקים אותנו, התלמידים, רבות וגורמים לנו להשקיע שעות ארוכות בהכנה שיעורי בית ועבודות, ולמידה למבחנים השונים. אבל, אם חשבתם שההצלחה באה על מגש של כסף, כדאי שתדעו שאצל חלק לא מבוטל מבני הנוער המצב רחוק מלהיות כך.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 הנערה בת ה-17, ששיתפה את גולשי אתר askpeople בבעיה האישית שלה, בהחלט חשה כי הישגיה בלימודים אינם מגיעים בקלות. הנערה מתארת כי מאז שהיא קטנה, ההורים שלה דחפו אותה ללמידה ברמה גבוהה. על אף שהיא לומדת במגמת פיזיקה, היא לאחרונה החליטה לרדת לארבע יח"ל במתמטיקה וחשה כי חבריה מוציאים מאיות בקלות, בעוד שהיא מוציאה ציונים נמוכים גם לאחר השקעה מרובה.

© צילום מסך

"אני ֹֹרגילה להיות בסביבה של כיתה מדעית, שבה אנשים מוציאים מאיות בקלות. אצלי זה לא ככה, אני יכולה לחרוש ממש המון ועדיין להוציא ציונים נמוכים. מזמן לא קיבלתי ציון גבוה במבחן וזה מתסכל אותי, זה גורם לי לדכאון", כתבה התלמידה המתוסכלת. 

הנערה ציינה כי כל אלו גורמים לה לחוסר מוטיבציה והחליטה לפנות לגולשי האתר, בתקווה שיצליחו לעזור לה. "עלייך לזכור שבסופו של דבר מדובר רק במבחן ותמיד יש אופציה להשתפר. אני גם מציעה לך להרפות ואומרת לך שגם להיות בינוני אין זה דבר רע", כתבה אחת הגולשות.

© צילום מסך
לסיום, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שהציון שקיבלתם לא בהכרח משקף את היכולות שלכם. היו גאים בעצמכם!
 
תגובות