מתפדחים לשים קסדה? הפתרון של שגיא ברייטנר יעזור. צילום: יור שימנוביץ'

מתפדחים לשים קסדה? הפתרון של שגיא ברייטנר יעזור

אחת הבעיות בקרב בני הנוער הרוכבים היא שלא תמיד רוצים לחבוש קסדה על הראש בעיקר כי הם מתפדחים וכי זה לא מספיק אופנתי. קמפיין ויוזמה חדשה של שגיא ברייטנר מנסים לפתור את הבעיה עם קולקציה של קסדות צעירות ומודרניות

חבישת קסדה בעת רכיבה על אופניים, סקייטבורד או קורקינט זה דבר הכרחי שיגן עליכם בעת סכנה בטיחותית או נפילה מהם, אך רבים מבני הנוער יעדיפו לא לחבוש קסדה, בעיקר כי זה לא סטייל ואף יתפדחו לחבוש אותה מול החברים כי בלי קסדה זה "מוכיח" שאתה מספיק מגניב. כעת, השחקן, המנחה וכוכב הרשת - שגיא ברייטנר, יוזם קמפיין חברתי חדש המלווה בקמפיין הדסטארט חשוב.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ברייטנר יזם יחד עם שותפו, דניאל מונק, מעין מהפכה חברתית חדשה והחליטו ליצור קולקציית קסדות מיוחדת בשם "Vibe TLV" שתתאים בעיקר לבני נוער כיוון שזו מציעה סגנון מודרני, צעיר ועם עיצובים מלאים בסטייל. מלבד היוזמה, ברייטנר גייס כמה חברים מפורסמים לקמפיין המצולם וביניהם: סטפן, האולטראס, אשלי וקסמן בקשי, החברה הטובה מ"הישרדות" - בר זומר ועוד.

 

ברייטנר סיפר לפרוגי על הפרוייקט כי: "המטרה של 'וייב' היא לקדם את המהפכה החברתית בנושא הקסדות. הרי זה ברור לכולם שזה מציל חיים, ומתחת לגיל 18 יש גם חוק חבישת קסדה בכל רכיבה! אבל עדיין רבים לא חובשים או אפילו מורידים את הקסדה 200 מטר לפני שמגיעים לבית הספר, כי כל הקסדות פשוט לא נראות מספיק טוב וזה לא מגניב! אנחנו כאן כדי לשנות. יצרנו קסדות מעוצבות ובסטייל מגניב, בטיחותיות ובעלות תו תקן, נוחות וקלות ובמחיר משתלם. עלינו עם קמפיין הדסטארט, זה אומר שאפשר לקנות את הקסדות לפני שהן מגיעות לארץ ואז גם להוביל את המהפכה ביחד איתנו וגם לרכוש את הקסדות לפני כולם ובמחיר שלא יחזור".

וויב צהוב
וויב צהוב © פרטי

לעמוד האדסטארט של שגיא וה״וויב״ - לחצו כאן 

תגובות