בינלאומיים: כך תקחו חלק בנבחרת הכדורגל החלומית. צילום: אדידס

בינלאומיים: כך תקחו חלק בנבחרת הכדורגל החלומית

נבחרת ישראל אמנם לא העפילה למונדיאל הקרוב, אבל אחד מכם יכול לזכות לייצג את ישראל ולצפות בלייב בגמר המונדיאל. טורניר הקט-רגל העולמי של אדידס, Tango League, מחפש את הכוכב הישראלי הבא, שיקבל הזדמנות של פעם בחיים לתהילת עולם

בשיתוף עם אדידס

אדידס העולמית מחפשת את הכוכבים הבאים בעולם הכדורגל, והשנה היא מגיעה לישראל כדי למצוא אתכם - כוכבי הכדורגל של השכונה, שעשויים להגיע לגמר המונדיאל ולייצג את ישראל בטורניר Tango League העולמי בו ייבחר השחקן הבא של הקבוצה המדוברת Tango Squad FC.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

איך זה עובד?

כל מה שצריך לעשות זה להרכיב את הקבוצה המנצחת שלכם, להירשם לטורניר Tango League הקבוצתי של אדידס שיתקיים בישראל ביוני הקרוב, בה תוכלו להיות אלו שיזכו בתואר "כוכב הטורניר" ובכך תעלו שלב נוסף בדרך לחלום הגדול.

בתור חלק מהמסע שלה לאיתור הכוכבים הבאים של הענף, הקימה אדידס לפני שנתיים את פרויקט Tango League, סדרה של טורנירי כדורגל-רחוב, שהחלו ברחבי אירופה ומאז התרחבו אל מחוץ ליבשת.

אחרי מספר טורנירים מוצלחים במיוחד, אספה אדידס את השחקנים הבולטים בליגות השונות ואיחדה אותם לקבוצה עצמאית בשם Tango Squad FC. המאמן של הקבוצה הוא לא אחר מכדורגלן העבר צ'אבי אלונסו, והשחקנים המובילים בעולם כבר הספיקו לבקר באימונים ולשתף את השחקנים מניסיונם, ביניהם פול פוגבה, גארת' בייל, מרסלו, פיאניץ', חאמס רודריגז ואחרים. הקבוצה התאמנה במתקנים של הקבוצות הגדולות באירופה: ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, באיירן מינכן, יובנטוס ומילאן.

Tango Squad FC כוללת כיום 16 שחקנים הנלחמים על ההרכב בכל משחק, יוצאים למשימות, מתועדים בתכנית טלוויזיה משלהם ועורכים משחקים רשמיים בכל העולם.

אדידס מחפשים את הכדורגלן הבא.
 

איך אתם נכנסים לתמונה? דרך ה-Tango League של ישראל!

לקראת המונדיאל הקרוב ברוסיה, החליטה אדידס שהדור הבא של הקבוצה, השחקנים החדשים והצעירים, ייבחרו במסגרת טורניר מיוחד במהלך שבוע הגמר של המונדיאל, בו ייפגשו אלופי Tango League מכל העולם, ביניהם נציג מישראל, ויעברו סדנא של אתגרים ומשחקים. הטוב מכולם יזכה להזמנה רשמית לקבוצת Tango Squad העולמית, ויצטרף אליה לעונה הבאה!

הדרך לתהילה מתחילה בפרויקט ראשון מסוגו בישראל, ה-Tango League הקבוצתי של אדידס, שייערך בתאריכים 12-14 ביוני, בין קבוצות הכוללות 7 שחקנים בגילאים 16-25. השיא של הטורניר הוא טורניר אלוף-האלופים, שאחריו יוכרז השחקן המצטיין של הטורניר אשר יטוס על חשבון אדידס למשחק הגמר ברוסיה 2018 ויתחרה עם כוכבי הליגות השונות מרחבי העולם.

© צילום: אדידס

אם אתם בני 16-25 וחושבים שאתם יכולים להוביל קבוצה לניצחון, זה הזמן להפוך ל"קפטנים", לרשום את הקבוצה שלכם לטורניר- ואתם בדרך לתהילה!

ההרשמה בעיצומה באתר הייעודי של אדידס ישראל>>

 

 

 
 
תגובות