חמישה מקומות שיהפכו את הלמידה שלכם לחוויה. צילום: Fotolia

חמישה מקומות שיהפכו את הלמידה שלכם לחוויה

תקופת הבגרויות והמבחנים ללא ספק מתסכלת כל אחד מאיתנו, וכוללת שעות על גבי שעות של ישיבה ולמידה. גם אתם כבר מיואשים? תוכלו להפוך את הלמידה למהנה יותר על ידי שינוי מקומה - החל מישיבה בים ועד לישיבה בבית הקפה האהוב עליכם

תקופות הבגרויות והמבחנים כבר בעיצומה, והחדר שלנו הפך להיות המקום היחיד שבו אנו נמצאים. דרך מעולה להפוך את הלמידה למהנה היא שינוי המקום שבו אתם לומדים. אז אספו את חומרי הלמידה, הכינו תיק ובואו ללמוד במקומות שיהפכו את הלימודים לחוויה אחרת לחלוטין.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

בטן גב בים

אוויר צח, רעש שקט של גלים וים כחול יפה הם השילוב המושלם, שיהפוך את הלמידה שלכם למהנה יותר. קחו את חומרי הלימוד שלכם, שמיכה, קרם הגנה, אוכל ומים וסעו לים. שבו בצל והתחילו ללמוד ברוגע עד שיימאס לכם. אתם יכולים אפילו להזמין כמה חברים להצטרף אליכם ולארגן למידה משותפת!

© Fotolia

בבית של החברים

בזמן תקופת המבחנים והבגרויות יוצא שאנחנו מבלים הרבה מאוד זמן בחדר שלנו, כך שעד שהתקופה מסתיימת, אנחנו כבר לא מסוגלים לראות את החדר שלנו. לכן, כדי לרענן את מקום הלמידה שלכם ולהפוך את הלמידה למהנה יותר, קבעו להיפגש עם מספר חברים וארגנו למידה משותפת. כך, גם תלמדו בכיף וגם תתאווררו מהחדר שלכם.

פארק

אם אתם פחות אוהבים את הים ועם חברים אתם לא מצליחים להתרכז, ההמלצה הבאה שלנו היא ללכת לפארק. בשעות הבוקר הפארקים בדרך כלל ריקים, יש נוף ירוק יפה ואוויר צח מהעצים. אז ארגנו שמיכה, מים ואוכל, וכמובן את החומר למבחן וצאו לפארק האהוב עליכם. במהלך השהייה בו תוכלו לשנות את תנוחות הלמידה - פעם על השמיכה או הדשא ופעם על הנדנדה.

© Sutterstock

מרפסת או גג

לא אוהבים או רוצים לצאת מהבית? מקום נוסף בו תוכלו ללמוד ולהפוך את חווית הלימודים שלכם למהנה יותר הוא במרפסת או בגג של הבית שלכם. הכינו לעצמכם כוס שוקו (חם או קר) או בכלל כוס קפה, התביאו מספר כריות ושמיכה וארגנו לכם זולת לימודים מגניבה (אנחנו מחכים לתמונות!).

בית קפה

מקום הלמידה הבא דורש מכם לבזבז קצת כסף, אבל הוא בהחלט שווה את זה! בבתי קפה, לא פעם אנחנו רואים אנשים יושבים עם מחשבים ועובדים, אז למה שלא תצטרפו אליהם? לכו לבית קפה שקרוב לבית שלכם, הזמינו משהו קטן לשתות או לאכול ותלמדו עד שיבקשו מכם ללכת (אם בכלל יבקשו…).

© shutterstock

 

 




תגובות