כוכבים עולים: בני הנוער הכי מעוררי השראה בעולם. צילום: gettyimages, אינסטגרם

כוכבים עולים: בני הנוער הכי מעוררי השראה בעולם

ממילי בובי בראון ועד לוקה דונצ'יץ' - הכירו מקרוב את בני הנוער הכי מעוררי השראה בעולם, שלא שוכחים לעשות את מה שהם הכי אוהבים גם בגילם הצעיר. אנחנו בטוחים שגם לכם הם יעשו חשק לעשות קצת יותר

 גיל ההתבגרות אינו קל עבור אף אחד מאיתנו, אבל יש כאלו שמצליחים לגרום לו להראות מדהים. ממובילי מחאות, דרך מדענים ועד הזמרות והשחקנים. קבלו את הנערים והנערות הכי מעוררי השראה מרחבי העולם. מי אמר שהדור של היום רק יודע להיות בסמאטרפון?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

 מילי בובי בראון (14, שחקנית)

כוכבת הסדרה "דברים מוזרים" אולי רק בת 14, אבל הקריירה שלה לא תבייש אף שחקן מבוגר. בראון הספיקה להיות מועמדת לפרס אמי, להתארח ב"משפחה מודרנית" וב"האנטומיה של גריי" ולדגמן למותג האופנה קלבין קליין. אבל, בכל זאת היא עדיין נערה. בתוכנית של ג'ימי פאלון היא הודתה כי מכורה לקרדשיאנז (מי לא) ושהיא עוקבת אחרי כל בנות המשפחה באינסטגרם. הטינאייג'רית הבריטית האהובה עלינו אף מתבטאת הרבה בנושא מודל היופי והלחץ שהחברה מפעיל על נערות צעירות. לא מעט לגיל 14. קים, אנחנו מקווים שהחזרת עוקב.

מילי בובי בראון © צילום: Gettyimages

 אמה גונזלס (18, פעילה חברתית)

הפרסום של גונזלס התחיל בנסיבות מזעזעות. בפברואר האחרון, נכנס נער חמוש לבית הספר שלה, תיכון דאגלס בפלורידה וביצע טבח בתלמידים. גונזלס, מניצולות הטבח, בו חברתה הטובה נהרגה, הקימה והובילה בעקבות המקרה את תנועת ההתנגדות של בני הנוער האמריקאים למדיניות נשיאת כלי הנשק. התנועה, שתומכת בהגבלות על נשיאת נשק, כדי למנוע מקרי אלמות, הלכה וגדלה בארה"ב. גונזלס נאמה נאומים מעוררי השראה נגד אלימות במספר עצרות המונים והפכה לסמל של התנועה להגבלות נשק בארה"ב.

לוקה דונצ'יץ' (19, כדורסלן)

דונוצ'יץ', שהחזיק כדורסל לפני שידע ללכת, הוא השראה לכל חובבי וחובבות הספורט. כשנער הפלא הסלובני הגיע בגיל 13 לקבוצת הנוער של ריאל מדריד, ידע מיד המאמן שיש כאן שחקן מיוחד. בגיל 18 הוא הצטרף לקבוצה הבוגרת של ריאל מדריד והפך להיות השחקן הצעיר ביותר במועדון אי פעם. דונוצ'יץ' הוא אולי כישרון עולה, אבל הוא בכל זאת נער. אין לו עדיין רישיון ולכן אמא שלו מסיעה אותו לכל האימונים של ריאל מדריד. מזל שגם בלי להיות כוכב עולה בכדורסל אמא מוכנה להקפיץ אותנו.

מאדי זיגלר (15, רקדנית)

אולי הרבה מאיתנו היו בחוג בלט בילדות, אבל בטח לא כולנו כיכבנו כבר בגיל שמונה בתוכנית הריאליטי "רקדניות קטנות" ובגיל 11 רקדנו בקליפ האייקוני של סיה "שנדלייר". זיגלר, שנחשבת לאחת הרקדניות הכי מפורסמות בעולם, מצליחה לתחזק לוז שכולל דוגמנות לראלף לורן, כיכוב בקליפים מוזיקליים, אימוני ריקוד מקצועיים, פעילויות צדקה ושפיטה בתחרויות ריאליטי. כל זה בזמן שהרבה מאיתנו לא מוצאים זמן לנשום בין הבגרות במתמטיקה לבגרות בספרות.

קוונז'יין וואליס (14, שחקנית)

בגיל חמש, כשרוב הילדים לומדים לצייר בגואש, וואליס שיקרה לבמאי הסרט "חיות הדרום הפראי" שהיא בת שש, על מנת לקבל את התפקיד הראשי. כישורי המשחק שלה היו כל כך טובים שהיא לוהקה לסרט והפכה בעקבותיו למועמדת הצעירה ביותר לפרס האוסקר אי פעם. מאז, היא הספיקה לשחק ב"אנני", ב"12 שנים של עבדות", להופיע באלבום "למונייד" של ביונסה ולכתוב ספרי ילדים. כנראה שיש ילדים שעוברים משבר בגיל 14 ויש אחרים שמעדיפים שטיחים אדומים.

ווילו סמית' (17, זמרת)

זה לא שציפינו מהבת של וויל סמית' להישאר אנונימית, אבל וילו סמית' היא באמת אחת הנערות הכי מרשימות בעולם, כרגע בזכות עצמה. אחרי הסינגל המצליח "WHIP MY HAIR", היא ממשיכה להוציא שירים עמוקים ומרשימים לגילה. את תשומת הלב התקשורתית המופנית אליהם, מנצלים סמית' ואחיה הגדול, ג'יידן, על מנת לקדם פעילויות צדקה למען משפחות של חולי איידס ולצורך תמיכה בטרנסג'נדרים ובקהילה הלהט"בית. אין מה להגיד, יש במשפחה הזו גנים טובים.

אינדראני דאס (18, מדענית)

דאס אולי לא מוכרת כמו כוכבי קולנוע, אבל היא מרשימה לא פחות וכולנו היינו חולמים שהיא תהיה השותפה שלנו בשיעור ביולוגיה. בתחילת התיכון, היא התחילה להתעניין בנוירונים במוח ובעידוד של ההורים והמורה לביולוגיה, התחילה לחקור את הנושא. בגיל 17 כבר השתתפה בתחרות אמריקאית יוקרתית למדענים צעירים וזכתה במקום הראשון עם התגלית שלה, שיכולה לשפר את איכות החיים של חולי אלצהיימר. אם התגליות של דאס יצליחו, חייהם של 47 מיליון חולי אלצהיימר ברחבי העולם ישתפרו בזכות נערה מדענית אחת!

 

בן פסטרנק (18, יזם)

לכולנו קורה שאנחנו משתעממים לפעמים, אבל פסטרנאק הפך למיליונר מזה. בזמן שיעורים משמעמים, הוא תכנן משחק בשם IMPOSSIBLE RUSH והפך אותו יחד עם חבר מתכנת  לאפליקציה מצליחה עם מיליוני הורדות,  שהצליחה לעקוף את טינדר וטוויטר בחנות האפליקציות. את ההצלחה שחזר פאסטרנאק עם אפליקציות נוספות ואפילו ייסד את החברה שלו MONKEY, שממנה הוא עומד לעשות אקזיט רווחי מאוד. כנראה שליצור אפליקציות זה יותר משתלם מבייביסיטינג.

 

 

 

 

 

תגובות