לחוצה מהמחנה: "איך לא להתגעגע הביתה?". צילום: shutterstock

לחוצה מהמחנה: "איך לא להתגעגע הביתה?"

בעוד פחות משבוע הלימודים יתחלפו בכיף של חודשיים, נסיעות ומחנות קיץ. אבל, מה עושים במקרה שמתקשים להתמודד עם הגעגועים למשפחה בזמן המחנה? הצביעו לסקר שלפניכם

החופש הגדול קרוב אלינו מתמיד ועמו אף מחנות הקיץ של תנועות הנוער השונות - המש"צים, הצופים או הנוער העובד והלומד, בהם לוקחים חלק בני נוער רבים מכל רחבי הארץ. אבל הבעיה העיקרית היא לא התנועה, המסלולים והאוכל, אלא דווקא הגעגועים למשפחה המתעוררים לא אחת אצל רבים מבני הנוער שיוצאים לטיול ארוך עם החברים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

נערה בת 15, שפנתה לגולשי אתר akpeople ושיתפה אותם בלחץ שלה לקראת מחנה הקיץ. לדבריה, זו שנתה הראשונה בצופים והקיץ תהיה הפעם הראשונה בה היא יוצאת מהבית ללא המשפחה לפרק זמן ממושך עם החברים מהתנועה. 
© צילום מסך

"אני מאוד לחוצה, מפחדת שאני אתגעגע הביתה ושגם אם אני אשרוד את שמונת הימים הראשונים יהיה לי נורא קשה לצאת שוב פעם", ציינה הנערה. עוד היא הוסיפה כי על אף הגעגועים אין בכוונתה לוותר על המחנה: "אמרו לי שהמתפעל זו חוויה של ממש, אז אני לא מתכוונת לוותר על זה".

תוך זמן קצר, קיבלה הנערה עצות מהגולשים. אחת מהם הרגיעה אותה וכתבה: "מחנה הקיץ הוא החוויה הכי כיפית של כל שנת הצופים ולדעתי אפילו מחנה הקיץ של כיתה ט' הוא הכיפי ביותר". 

לסום, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שזה בסדר להתגעגע מדי פעם לבית.

 

 

 

 

תגובות