חמישה סימנים לכך שאתם חלק מדור ה-Z. צילום: shutterstock. אילוסטרציה

חמישה סימנים לכך שאתם חלק מדור ה-Z

מהתמכרות למסכים ועד להקלדה במהירות שיא. הרי לכם הסימנים לכך שגם אתם חלק מהדור הכי מכור ומהיר שתפגשו, דור ה-Z

מה לא אמרו על דור ה-Z? אנחנו מהירים, עצבניים ומכורים. אבל, מה מתוך זה באמת נכון ומייחד את הדור הכי חדיש על פני כדור הארץ? קבלו חמישה סימנים מובהקים לכך שאתם חלק מדור ה-Z. אנחנו בטוחים שגם אתם תצליחו להזדהות עמם, אפילו אם תנסו להכחיש.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כולם בטוחים שאתם מכורים למסכים

להיות חלק מדור ה-Z זה לחיות בהרגשה תמידית שמסתכלים עליך כעל חיה טורפת שצמאה למסכים. לאן שאתם לא הולכים אנשים בטוחים שאתם לא מסוגלים להתנתק מהסמארטפון או מכל מסך אחר, אבל האמת, שזו ממש לא האמת.

© giphy

הווידאו הוא לא יותר מזיכרון ישן

הווידאו המוכר והאהוב נעלם לו אי שם לפני כה שנים טובות אבל אנחנו זכינו לחלוק לו כבוד אחרון ולבלות איתו חלק נכבד מהילדות שלנו, אבל מאז העולם כבר עבר לדיסקים ואנחנו ביחד איתו, טוב נו, תמיד יישארו לנו הזיכרונות.

© giphy

מילון, אינציקלופדיה - מה זה?

הדור שלנו כבר לא צריך לפתוח ספרים כדי למצוא מידע, מספיק לתקתק כמה אותיות במחשב או בסמארטפון וכל המידע נפרס בפנינו ללא מאמץ וללא בעיה, דור ה-Z הוא ללא ספק דור שיודע לתקתק עבודה בלי סיבוכים מיותרים.

© giphy

אתם מקלידים מהר בוואטסאפ

אם אי פעם יצא לכם לבדוק כמה זמן בממוצע לוקח לכם להקליד בוואטסאפ או במחשה בטח הגעתם למסקנה שלוקח לכם הרבה פחות זמן מלהורים או לסבים שלכם, אין שום הסבר הגיוני לתופעה חוץ מזה שאתם חלק מדור ה-Z.

© giphy
 

מהר זאת לא מילה גסה

אין מה לעשות, היום אנחנו רוצים את הכל, ואם אפשר את הכל מהר אז עוד יותר טוב. צריך להודות בעובדות, אנחנו פשוט דור בלי סבלנות, וזה בסדר, כי זה מה שמייחד אותנו.

© giphy

 

 

 

תגובות