"מסיימת את בית הספר ובדיכאון". צילום: Fotolia

"מסיימת את בית הספר ובדיכאון"

הלימודים כבר הסתיימו, המבחנים נגמרו ואת שיעורי הבית הבאים נצטרך להגיש רק בשנת הלימודים הבאה. אבל, מה עושים כשהרגשות מעורבים וחוששים מהסוף? הצביעו לסקר וספרו לנו מה הייתם עושים

לא מזמן נפרדו תלמידי העל יסודי מבית הספר למשך חודשיים והיום (ו'), ייצאו לחופשה של חודשיים גם תלמידי בית הספר היסודי. אך עם כמה שכולנו כבר הספקנו להתייאש מהבחינות ולספור את הימים עד לחופש הגדול המיוחל, לא אחת אנו מוצאים את עצמנו מבואסים מהעובדה שלא נראה במשך תקופה את המורים ואת חלק מהחברים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

גם נערה, שפנתה לגולשי אתר askpeople, מתקשה להשלים עם הפרידה. לדבריה, היום (ו'), היא מסיימת את שנת הלימודים הנוכחית בבית הספר, לאחר הנאה רבה משנת הלימודים שחלפה. סיום השנה גורם לה להביט לאחור, לחשוב על השנה שחלפה ולהתגעגע למה שעברה.

"השנה הזאת עברה לי ממש מהר והיה לי מאוד כיף עם הכיתה שלי. הם אנשים טובים מאוד, אכפתיים ויש להם סבלנות וסובלנות. עכשיו, אני מפחדת שבשנה הבאה אני לא אהיה עם הרבה ילדים שבא לי להיות איתי ותצא לי כיתה מבאסת".

© צילום מסך

כמו כן, ציינה בת ה-15 כי במהלך השנה היא התאהבה באחד מחבריה לכיתה, אך לא היה לה את האומץ לדבר עמו על כך. בעקבות כך, היא תוהה כיצד לצאת מהתחושה המבאסת ופנתה לגולשי האתר בשאלה: "מה לעשות? האם גם לכם זה קרה?".

"גם אני הייתי במצב שלך. סיימתי ט' עם כיתה ומורים מדהימים וחששתי מאוד מהמעבר לתיכון. אגיד את האמת, לא מדובר באותה הכיתה, אבל אני מאוד אוהבת גם אותה. הכרתי כמה חברות חדשות ולמדתי להכיר צד חדש בשכבה שלי, שזה תמיד טוב. בערבוב הזה ייצא לך להכיר הרבה מאוד אנשים חדשים עם תחומי עניין לימודיים (ואולי מעבר) זהים לשלך. הכל לטובה והכל יסתדר, אל תדאגי".

 

 

תגובות