"התאהבתי בחבר הכי טוב שלי". צילום: Fotolia

"התאהבתי בחבר הכי טוב שלי"

אין כמו אהבה, שגורמת לך להרגיש בעננים. אך לא תמיד קל להיות בזוגיות, במיוחד כשמדובר באדם שהיה החבר הכי טוב שלנו. מה עושים במקרה כזה? הצביעו לסקר שלפניכם

יש לך פרפרים בבטן, את לא יכולה להפסיק לחשוב על האחד וכל מה שאת רוצה הוא רק לפגוש אותו שוב? יש לנו חדשות טובות בשבילך - את בהחלט מ-א-ו-ה-ב-ת! אבל, עם כל האושר שבעניין, הזוגיות היא לא עניין פשוט בכלל, במיוחד אם מדובר בחבר הכי טוב שלך.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

 לנערה בת ה-17, שפנתה לגולשי אתר askpeople, קרה בדיוק מה שקראתם. היא התאהבה בלא אחר מאשר החבר הכי טוב שלה. הנערה שיתפה כי הם חברים טובים מאוד כבר ארבע שנים, כאשר בשנה האחרונה היא לא מצליחה להוציא אותו מהראש ומרגישה שהם מתנהגים כמו בני זוג.

© צילום מסך

"יצא לנו לדבר על זה הרבה והוא אמר לי שהוא לא יהיה איתי, כדי שהחברות שלנו לא תהרס. אבל בכל זאת, אני לא מצליחה להוציא אותו מהראש שלי", כתבה הנערה המבולבלת ולאחר מכן, ציינה כי היא אינה יודעת כיצד לפעול בנושא. 

תוך זמן קצר, היא קיבלה תגובות מהגולשים. באחת מהן, הציגה נערה אחרת סיפור דומה וכתבה כי היא ממליצה לתת לזמן לעשות את שלו ולראות איך הדברים יבשילו. בתגובה אחרת, טען גולש אחר, כי הזמן דווקא יכול להרוס משום שהנערה בגיל בו מקבלים הרבה תובנות חשובות לחיים.

לסיום, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם ללכת תמיד אחר הלב שלכם.

 

 

 

 

תגובות