ביי לשעמום: כך תנצלו את החופש הגדול. צילום: Fotolia

ביי לשעמום: כך תנצלו את החופש הגדול

זה הזמן להיפרד מהשעמום ולהגיד שלום לכיף! קבלו את חמשת הטיפים, שיסדרו לכם חופש גדול חלומי ומהנה במיוחד. מבטיחים לכם שלא תשתעממו יותר

 מכירים את הרגע הזה שמתחיל החופש הגדול? אתם כל כך מאושרים ומבטיחים לעצמכם שאתם לא תבזבזו שום רגע ואז, אתם שמים לב שהזמן רץ לא עשיתם כלום. בדיוק בשביל זה, הבאנו לכם את הטיפים, שיעזרו לכם לנצל את החופש הגדול עד השנייה האחרונה מבלי להשתעמם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לוח זמנים ורשימות!                                                                        

למי מאיתנו לא קרה שהוא אמר לעצמו: "היום אני אעשה את כל מה שאני צריך" ובסוף זה לא קרה? למזלנו, יש לסיטואציה הזו פתרון פשוט מאוד - לוח זמנים. כתבו לעצמכם את מה אתם רוצים להספיק במהלך היום או השבוע וחלקו את המשימות במהלך היום/ השבוע. ליד כל משימה ציירו ריבוע קטן, שתוכלו לסמן וי כשאתם מסיימים את המשימה ובכך לא יהיה מצב שלא תעשו את מה שתכננתם.

© צילום מסך מאינסטגרם

תחביב חדש

החופש הגדול מספיק ארוך, אז למה שלא ננסה לפתח תחביב חדש? זה יכול להיות כל דבר, כמו בישול, ציור, ספורט, או כל דבר אחר. הרי אומרים שצריך 10,000 שעות כדי להצטיין במשהו, אז איזה זמן טוב יותר להתחיל מאשר עכשיו?

משפחה

אנחנו בטוחים שאנחנו לא הראשונים שאומרים את זה, אבל אין כמו המשפחה! אז למה שלא ננצל את החופש, כדי לבלות איתם קצת יותר זמן? יזמו איתם פעילויות כמו: ים, קניון, או סתם לצפות בסרט בבית. הרי למה לא בעצם?

© צילום: shutterstock

חברים

בזמן הלימודים, אתם רואים אותם בכל יום והאמת שאין יותר כיף מזה. אבל, בחופש הגדול אין יותר לימודים ובחינות, ויש יותר זמן לבלות. מהים, דרך הלונה פארק ועד טיסה משותפת לחו"ל - למה שלא תפנו להם קצת זמן ותנסו דברים חדשים? אנחנו בטוחים שלא תתחרטו.

מנוחה

זה לא סוד שאין דבר כיף יותר מלישון. לפני שאתם חוזרים ללימודים, מומלץ לפנות לעצמכם גם זמן לזה. צפו בסרט או בסדרות הטלוויזיה שאתם הכי אוהבים, או שסתם תנוחו ותחזרו לשנת הלימודים החדשה עם כוחות מחודשים.

© צילום: fotolia

אנחנו כבר התחלנו להכין לוח זמנים ואתם?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות