"ההורים שלי עדיין מגבילים אותי בשעות חזרה הביתה". צילום: Fotolia

"ההורים שלי עדיין מגבילים אותי בשעות חזרה הביתה"

כולנו אוהבים לבלות הרבה עם החברים, במיוחד במהלך החופש הגדול ולחזור הביתה מאוחר. אך לא אחת ההורים שלנו גורמים לנו לעזוב את כל החברים מוקדם ולחזור הביתה מרוב שהם דואגים. מה עושים במקרה כזה? הצביעו לסקר וספרו לנו מה אתם הייתם עושים

 מכירים את זה שבאמצע שאתם מסתובבים בחוץ עם כל החברים, הטלפון הנייד שלכם מצלצל ועל הקו נשמעים ההורים המודאגים שלכם? "נו, אתה חוזר?", הם שואלים, בזמן שאתה רק רוצה להמשיך לבלות עם החברים. אומנם זה נובע מדאגה, אך אין ספק שאת כולנו זה מבאס לעצור באמצע את הבילוי ולהפנות את הראש לכיוון הבית, בזמן ששאר החברים ממשיכים ליהנות.

בדומה למרבית בני הנוער, גם הנערה בת ה-16, שפנתה לגולשי אתר "AskPeople", חשה תסכול על כך שהוריה עדיין מגבילים אותה בשעה החזרה הביתה. לדבריה, היא מרגישהשהוריה אינם רואים בה כאחראית מספיק, על אף שפתחה מולם את הנושא כבר אין ספור פעמים, כאשר בכל פעם תגובתם הייתה אחידה: "אנחנו דואגים לך", "יש טיפוסים לא נעימים בלילות".

אף על פי שהבחירה של הוריה להגביל את השעה בה עליה לחזור לביתה נובעת מדאגה ומאכפתיות, הנערה מתקשה להתמודד עם כך. "אני כבר בת 16 וההורים שלי עדיין יושבים עליי בכל מה שנוגע לשעת חזרה הביתה. זה כל כך הזוי שלפני שאני יוצאת עם החברות והחברים שלי הם אומרים לי" "עד 2 את כאן".

© צילום מסך

אני מרגישה שהם פשוט לא רואים בי כאחראית וכמישהי בת 16 עצמאית. אני לא מבינה איפה שגיתי ומה עשיתי. כבר מספר פעמים שדיברתי איתם על הנושא הם ענו לי את אותה התשובה הבלתי נסבלת "אנחנו דואגים לך"... "יש טיפוסים לא נעימים בלילות" ועוד תשובות בסגנון.

תוך זמן קצר, נכתבו עשרות תגובות לפריקה של הנערה. רובן דווקא תומכות בהורים :"את חייבת להבין אותם. הם ההורים שלך והם בסך הכל לא רוצים שתהיי חשופה לסכנות" .

לסיום, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שלפעמים צריך לעצור רגע ולהבין שההורים שלכם רק רוצים בטובתכם.
 

 

 

תגובות