הטיהור: הסיטואציות המעצבנות שהיינו רוצים להעיף מחיינו. fotolia

הטיהור: הסיטואציות המעצבנות שהיינו רוצים להעיף מחיינו

חשבתם פעם על דברים שמעצבנים אתכם ביום-יום והייתם שמחים שייעלמו? מעולה כי ריכזנו עבורכם רשימה של סיטואציות שהיינו שמחים "לטהר" מהחיים שלנו

בטוח שיצא לכם לחוות סיטואציות שהייתם מעדיפים לשכוח, לקראת יציאת הסרט החדש "הטיהור- הראשון" החלטנו לערוך רשימה של סיטואציות מעצבנות מהחיים ו"לטהר" אותם (אבל כמו שאתם מכירים אותנו כמובן שלא בצורה אלימה).

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אנשים שמדברים בקול בתחבורה ציבורית 

כמה פעמים נסעתם בתחבורה ציבורית ושמעתם את כל קורות החיים של האיש שיושב לידכם, את הבעיות של הגברת עם הסלים מקדימה ואת שתי החברות שמקשקשות בלי סוף בקולי קולות? החלטנו לעשות לזה סוף ו"לטהר" את אותן שיחות קולניות. גם לנו יש מספיק דאגות על הראש (כמו העובדה שעוד לא התחלנו בכלל את העבודה במתמטיקה שנתנו לחופש ונותר לנו רק עוד חודש), אז היינו מעדיפים שגם לא לשמוע את שלכם. מה גם שאת החיים האישיים שלכם, עדיף לשמור לעצמכם. כי, יו נואו, הם אישיים. 

giphy
giphy

הקלטות ארוכות בווטסאפ

אז נכון, לפעמים יש סיפורים ארוכים שלא באמת יש כח או רצון לכתוב בהודעת טקסט רגילה, במקרה הזה אנחנו "סולחים", אבל כמה פעמים קרה לכם שחבר טוב שלכם יצא לסיבוב עם הכלב וכדי להעביר את הזמן הוא החליט להקליט לכם עשרות הקלטות שכל אחת מהן היא לפחות 40 שניות, בהן הוא מספר על הכלב, איזה עלה הוא אכל בטעות וכמה קשקושי זנב נרשמו במהלך הטיול. וכמה פעמים חברה טובה סיפרה שהיא רצתה לקנות בגד בהקלטה של 35 שניות וחפרה על כל מעלליה בחנות עם המוכרת ותא המדידה שלא ננעל? אנחנו פחות בעד, מה גם שעד שמסיימים לשמוע את ההקלטה שוכחים את מה שהוקלט בחצי הראשון של ההקלטה, אז כן, לגמרי היינו "מטהרים" את אותן ההקלטות המתישות. תתחשבו בנו! עצה שלנו: רוצים לחפור - תתקשרו!

© צילום: Fotolia

כשההורים מגיבים לנו ב"וול" בפייסבוק 

אתם מתעוררים בצהריים (בכל זאת, חופש גדול) ונדהמים לגלות שאחד ההורים שלכם הגיב לכם על ה"וול" בפייסבוק "שיהיה לך יום מקסים, אוהבת אמא". איך מסבירים להורים שכל החברים שלי לכיתה רואים את הפוסט? ועם כל הרצון הטוב (ואנחנו בטוחים שיש) זה מביך. אז בבקשה, הורים אהובים שלנו, בואו "נטהר" את הפוסטים המביכים על הוול ונתקדם לווטסאפ (רק לא הודעות קוליות ארוכות, כן?).

© giphy

אנשים שעוזבים את הסמארטי בדיוק כשהוא מצלצל 

איך אפשר שלא להתעצבן? אנחנו מניחים שגם אתם חוויתם את המקרה הבא - כשחבר אומר לכם שהוא הולך רק לרגע ושתשמרו לו על הסמארטפון, אך כמובן שלפי חוק מרפי (שאומר: כל דבר שיכול להשתבש, אכן ישתבש), והטלפון מצלצל. כמובן שזה מלווה בצלצול הכי מעצבן, רעשני ולא כיפי שיש. אין דבר יותר חופר מזה ולכן היינו מטהרים את הצלצולים המיותרים. המלצה שלנו: זזתם מהסמארטפון? שימו אותו על מצב רטט או שקט, או שהכי כדאי - פשוט תיקחו אותו אתכם תמיד. 

giphy
giphy

החופשה האינסטגרמית שלי

טסתם לנופש? מהמם. אין ספק שכולנו אכולי קנאה רק מלראות את התמונות ההורסות שלכם בפיד, במיוחד כשאנחנו בכלל בבית שומרים על האחים, בעבודה או חס וחלילה בתגבורים. עם כל הלייקים, הפרגון והתגובות האהובות שלנו על כל תמונה, אין צורך להמשיך לפרסם תמונות מעוררות קנאה חודשיים אחרי שחזרתם לארץ. לא מספיק הצפתם לנו את הפיד בזמן החופשה עצמה, אתם גם דואגים לתזכר אותנו כל יום מחדש? בואו ״נטהר״ את עודף התמונות אחרי סיום החופשה. אין צורך לגרום לנו לקנא יותר מדי. 

giphy
giphy
 
כמובן שהמשמעות "טיהור" מבחינתנו היא יותר סימלית וברור שאנחנו לא מתכוונים "לטיהור" הסיטואציות מחיינו, אלא לפתרונות יצירתיים ונטולי אלימות בלבד. אבל, מציאות לחוד וסרטים לחוד ומי שעוד בחרו "לטהר" הם כוכבי הסרט "הטיהור - הראשון".
 
מי שעדיין לא מכיר את הסרט המפחיד של הקיץ, נספר כי זהו מותחן אימה חדש ומצמרר מהיוצרים של "מז"ל טוב", "תברח" ו-"מת או חובה". לפי עלילת הסרט, "הטיהור" נוצר במטרה להוריד את אחוזי הפשיעה בארצות הברית. האבות המייסדים החדשים של ארה"ב, ה–NFFA, ייסדו את ליל הטיהור - 12 שעות בהן כל פשע מוכרז כחוקי. ממשלת ארה"ב הכריזה על ניסוי סוציולוגי שייערך לאורך לילה אחד בקהילה מבודדת ובחרו בעיירה סטטן איילנד. המייסדים מציעים אלפי דולרים לכל אזרח אשר יישאר על האי לאורך ליל הניסוי, אך לאחר שהניסוי כמעט נכשל, מתגלים סודות שעשויים לסכן את הניסוי ואת ארצות הברית כולה.

הטיהור
הטיהור © באידבות יחסי ציבור

 רוצים גם לפחד? לחצו כאן לקניית כרטיסים לסרט 

תגובות