באק טו סקול? התלמידים שהיינו שמחים לשכוח . צילום: fotolia

באק טו סקול? התלמידים שהיינו שמחים לשכוח

מי מאיתנו לא מכיר את התלמידים המעצבנים האלו בכיתה, שלא מביאים כלי כתיבה, שמאחרים לשיעור והמורה לא תופסת אותם או שלא מפסיקים להגיד לכם "תזוז אתה מסתיר לי את הלוח". אנחנו לגמרי מבינים את העצבים שלכם, לכן, קבלו טיפים איך להמנע מהסיטואציות המעצבנות

בשיתוף עם קלמרי קייסי

אז אחרי שכבר עברתם את החצי הראשון של החופש הגדול, נהנתם ושכחתם קצת את הטיפוסים המעצבנים מהכיתה, אז החלטנו להיות חמודים ולהזכיר לכם, אבל כמו שאתם מכירים אותנו כמובן שצירפנו גם טיפים איך להמנע מהסיטוציות - החל מקלמר קייסי ועד שפיצים 0.9. קבלו את כל סוגי התלמידים שהיינו רוצים לשכוח: 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

1."יש לך שפיץ לעיפרון"

אנחנו כן יכולים להבין את אלו שרשמו הרבה אחרי המבחן ונגמר להם השפיצים (או חודים, תלוי מאיזה אזור אתם בארץ) לעיפרון והם ניגשים בנימוס לבקש את הדבר הכרחי הזה לכתיבה ואנחנו כמובן נשמח לעזור. אבל אז... בלי בושה חברכם לכיתה מגיע עם דרישות: "אה זה שפיץ 0.7? יש לי פשוט עפרון 0.5". אז כדי לחסוך את הסיטואציה הלא כייפית ואפילו מעצבנת קבלו מאיתנו טיפ - תמיד תגידו שיש לכם שפיצים 0.9, הוא הכי פחות נפוץ בקרב התלמידים, כך לא יעזו לבקש מכם בפעם הבאה.  

 

© fotolia

 

2."אתה יכול להביא לי מחק...איבדתי את שלי"

אלו שמבקשים מחק באמצע השיעור, תנו לנו לרענן את זכרונכם... בכל קצה עיפרון יש מחק, אין צורך לבקש באמצע השיעור, זה קצת מפריע. גם עצם זה שאיבדתם את המחק שלכם ומבקשים מאיתנו את המחק הצבעוני שקנינו במיוחד לתחילת שנת הלימודים זה קצת מדאיג... אנחנו כן יכולים להבין שאתם לא רוצים לבזבז את המחק בקצה העיפרון כי אז לא ניתן להכניס את השפיצים/חודים בנוחות, אבל אנחנו הצבנו לעצמו אתגר בתחילת שנת הלימודים, לסיים את השנה עם אותו המחק. מי איתנו?

© fotolia

3.תזוז קצת ימינה... אתה מסתיר לי את הלוח"

מכירים את התחושה שאתם יושבים לא בנוח? כנראה שגם אתם ספגתם את משפט המעצבן ביקום: "אתה מסתיר לי את הלוח אתה יכול לזוז ימינה?" ואז אנחנו נושמים עמוק סופרים עד שלוש (כי ככה אמא לימדה) ועונים בלב: "אולי אתה תזוז קצת שמאלה?". אני נורא מצטער אבל זה הגובה שנולדתי איתו וזה קצת לא כיף שמבקשים ממך לרדת קצת למטה, לזוז ימינה ולפעמים גם שמאלה. טיפ מאיתנו: שהנמוכים ישבו מקדימה.

© fotolia 

4."אפשר דף מהמחברת?"

"אני מצטער עברתי כבר את החצי" זה התושבה הקלאסית למי שמבקש ממכם דף מהמחברת. תמיד כשהמורים מפתיעים בבוחן פתע או לרשום חומר למבחן תמיד צריך להוציא דף מהמחברת, אבל מה שהכי מעצבן בסיטואציית "הדף מהמחברת", היא שמי שכמובן כבר חווה את הסיטואציה הלא כיפית בכלל היא שברגע שאתה מביא לתלמיד אחד גם השני מבקש...וגם השלישי...ובסוף הופך לבית הדפוס של הכיתה. 

© fotoli

5.אני יכול להטעין עם הקלמר שלך?

דמיינו שאתם מגיעים לכיתה עשר דקות לפני שהשיעור מתחיל, יושבים בנוחות, מדמיינים שאתם מנצחים במשחק הפורטנייט ובום! מגיע מישהו חסר בטריה, עובר תלמיד - תלמיד ומחפש את המטען הכי לא נפוץ שקיים. הלו, סליחה! היה לך את כל הלילה להטעין. אל תיקח לי את המטען שלי, אני יודע שגם לא תחזיר אותו. עצה מאיתנו שתחסוך לכם את החיפוש אחר המטען - תקנו לעצמכם קלמר קייסי, הוא יספיק לכם לפחות לשתיים או שלוש טעינות ויחסוך חיפוש אחר מטען כל בוקר מחדש. 

קלמרי קייסי
קלמרי קייסי © באדיבות יחסי ציבור

אז לאחר שקצת צברתם כוח וטענתם את עצמכם באנרגיות מחודשות לקראת תחילת שנת הלימודים, אנחנו כאן לעשות לכם קצת סדר במה שבאמת חשוב לקחת לבית הספר. מכירים את זה שאתם מחפשים בכיתה שקע פנוי כדי להטעין, אבל לצערכם הכל תפוס? אז יש לנו פיתרון עבורכם, קלמרי קייסי הראשונים מסוגם בישראל והם קלמרים שיכולים להכיל כלי כתיבה, מרקרים, מחק, ואפילו שפיצים (רק 0.9, זכרו את הטיפ שלנו), אבל מה שבאמת מיוחד בקלמרי קייסי שיש לו מטען נייד שמחובר לקלמר ודואג שתמיד תהיו עם 100% סוללה. בנוסף הקלמר יכול להטעין שני מכשירים וכך גם אתם וגם חברכם תהיו מוכנים עם סוללה מלאה להפסקה.

קלמרי קייסי
קלמרי קייסי © באדיבות יחסי ציבור

 

לרכישה באתר לחצו כאן או קפצו לבקר בדוכן של קייסי בסינמה סיטי ראשל"צ 

 

 

תגובות