טיול לפני צבא: 5 יעדים שלא כדאי לפספס. pexels

טיול לפני צבא: 5 יעדים שלא כדאי לפספס

היום כבר לא צריך לדחות את הטיול לאחרי הצבא, וניתן ליהנות גם לפני הגיוס

בשיתוף עם לאומי קארד

צעירים רבים בוחרים כיום שלא לחכות עד לשחרורם מהצבא בכדי ליהנות מטיולים בארץ ובחו"ל, וכיום אנו רואים יותר ויותר צעירים הבוחרים לטייל דווקא לפני גיוסם לצבא. באמצעות הלוואות נוחות המוצעות על ידי הבנקים, כל אחד יכול להרשות לעצמו ליהנות מטיול- קצר או ארוך- אשר יאפשר לו להגיע לרגע הגיוס לאחר שחווה קצת חופש אמיתי.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ריכזנו עבורכם 5 יעדים אשר לא כדאי לפספס אם הנכם מתכננים טיול לפני צבא:

ברצלונה: אחת מערי אירופה התיירותיות ביותר, ולא בכדי. ברצלונה מציעה מגוון רחב ביותר של פעילויות המתאימות בין היתר גם לצעירים בגילאי 18-20 כגון ביקור באתרים היסטוריים, בילויים במועדונים מיוחדים אשר לא ניתן למצוא בשום מקום אחר ועוד. לחובבי הקניות- ברצלונה מציעה מגוון רחב של קניונים ושווקים אשר יכולים למלא שבוע שלם של טיול. לחובבי הספורט- מדובר באחת מערי הבירה של הכדורגל העולמי, וכמעט בכל תקופה בשנה ניתן ליהנות בה ממשחק כדורגל איכותי.

יוון: לאלו אשר מחפשים מקום להירגע ולעשות "בטן גב"- טוסו ליוון. המדינה הקטנה מכילה מספר לא מבוטל של איים, כאשר ההמלצה שלנו היא להתמקד באחד מהם ולבלות בו בין שלושה לחמישה ימים.האיים הפופולריים ביותר הינם מיקונוס, סנטוריני ורודוס, אולם ישנם איים רבים נוספים מהם ניתן ליהנות, כאשר כל אי מציע חוויות אחרות ומספק אווירה שונה לטיול.

שביל ישראל: לא כולם רוצים לעזוב את הארץ לפני הצבא, ולשמחתנו גם פה יש מה לעשות. שביל ישראל מציע טיול באורך של כשלושה חודשים במידה ומטיילים אותו לכל אורכו, אולם ניתן לבצע גם חלקים ממנו בכל פעם. לאורך השביל תוכלו להיתקל בנופים מרהיבים, אתרים היסטוריים ואתרי בילוי וכמובן להכיר את המדינה דרך הרגליים.

ניו-יורק: אחת מהערים המעניינות ביותר בעולם מושכת צעירים רבים לגבולותיה בכל שנה. בעיר תוכלו למצוא הכל- קניונים, אתרי מורשת, אתרי תרבות, פעילויות חברתיות, סדנאות וכל דבר אחר העולה על רוחכם. חשוב לקחת בחשבון שהגיל החוקי במדינת ניו-יורק הינו 21 שנים, ולכן לא כל האפשרויות פתוחות בפני בני 18 לפני גיוסם.

ויאטנם: מחפשים טיול קצת יותר ארוך ומיוחד?ויאטנם היא המדינה בשבילכם.המדינה הגובלת בתאילנד ידידותית ביותר לתייר, ונחשבת למדינה הקלה ביותר לטיול במזרח, ולכן היא מתאימה גם לאלו אשר אינם בעלי ניסיון בטיול באזורים אלו. רוב הטיולים במדינה אורכים בין שבועיים לארבעה, ולכן גם אם מועד הגיוס קרוב-עדיין תוכלו ליהנות מהמדינה הייחודית. מה שבטוח, אתם תגיעו לבסיס עם סיפורי הטיול המגניבים ביותר.

ישנן אופציות רבות הפתוחות כיום בפני צעירים לטיולים לפני צבא

חמשת הטיולים הללו הינם רק קצה הקרחון בכל הנוגע לטיולים הניתנים לביצוע לפני הצבא, אולם ללא ספק מדובר בטיולים המעניינים והמהנים ביותר, אשר כל אחד יוכל ליהנות מהם בטרם הצטרפותו לשורות צבא ההגנה לישראל.

תגובות