מבולבלת: "מאוהבת בחברה שלי". צילום: shutterstock. אילוסטרציה

מבולבלת: "מאוהבת בחברה שלי"

אין ספק שגיל ההתבגרות מלווה לרוב בלא מעט קשיים, בלבול, ריבים ודימוי עצמי נמוך. אך מה ניתן לעשות כשזה מגיע למצב שמתאהבים בחברה הטובה שלנו?

לא אחת אנחנו מרגישים שונים, בין אם זה ברגשות שלנו, בהתנהגות שלנו או בתכונות המאפיינות אותנו. לא אחת, בעיקר במהלך גיל ההתבגרות, אנחנו חשים בלבול ולעיתים תוהים מי אנחנו ומה אנחנו באמת מרגישים. כיצד ניתן להתמודד עם כל אלו?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחשבות דומות העסיקו נערה בת 17, שבחרה לפנות לגולשי אתר AskPeople לקבלת עזרה. "כבר שלוש שנים בערך שאני מבינה שאני בי, אבל בחיים לא סיפרתי על זה לאיש. הכרתי את חברה שלי בתנועת הנוער ששם שתינו מדריכות לפני שנה. ידעתי מי היא גם קודם, אבל בחיים לא יצא לי לדבר איתה. במשך השנה הפכנו לאט לאט לחברות ממש טובות", נזכרת הנערה המבולבלת ומשתפת את הגולשים.

"אני מאוהבת בה בטירוף מהרגע הראשון שהיא נכנסה לחדר ההדרכה. היא כל עך מתוקה ויש לה חיוך כובש. אני חושבת עליה בכל דקה ביום והיא משפיעה לי על המצב רוח בטירוף", היא מוסיפה. ולבסוף, היא פנתה אל הגולשים בשאלה: "מה כדאי לי לעשות?".

© צילום מסך

לאחר זמן קצר, הגיבה אחת הגולשות על שאלתה של הנערה: "תשתמשי בזה שאתן חברות קרובות ותשאלי אותה מה הנטייה המינית שלה. אם היא תחשוף בפנייך שהיא נמשכת גם לבנות אז תגידי שגם את".

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם להיות תמיד גאים במי שאתם.

 

 

 

 

תגובות