מהמתלהב ועד הזללן: חמישה סוגי אנשים במסיבות חנוכה. צילום: fotolia

מהמתלהב ועד הזללן: חמישה סוגי אנשים במסיבות חנוכה

חנוכה כבר התחיל ומסיבות החנוכה, שנמצאות בעיצומן, מציגות לא מעט טיפוסים - החל מהמתלהב המוגזם, דרך הדיאטטי סופר הקלוריות ועד המשועמם. קבלו את חמישה סוגי האנשים שכולנו נאלצים להתמודד עימם במסיבות החנוכה בכל שנה מחדש

מי מאיתנו לא אוהב את חג החנוכה במיוחד את המסיבות בחג? בין אם אתם מעדיפים מסיבה משפחתית או מסיבת חברים מהנה, אספנו עבורכם את חמישה סוגי האנשים במסיבות האלו. תהנו!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

המתלהב

הסוג הראשון הוא המתלהב, שבטח כהרגלו נדחף לראש הרשימה. המתלהב יתלהב מכל דבר ודבר במסיבת החנוכה ובחג בכלל, החל מהדברים השוליים ביותר, כמו צבע הנר בשמש ועד בחירת הסופגניות היומיות שבכוונתו לזלול. הוא אינו יסבול בשום אופן הבעת זלזול או אדישות בחג, ואם ישמע מישהו מתלונן שזהו החג הגרוע בשנה הוא לא יעבור על כך בשתיקה.

© giphy

הדיאטטי

הסוג הנפוץ ביותר, לצערנו. הטיפוס הדיאטטי יספור כל קלוריה וקלוריה כאילו מדובר בעניין של חיים ומוות, וישמח לחרב את השמחה שעולה בכם ממש רגע לפני נגיסת הביס הראשון בסופגניה העסיסית באמצעות המשפט הידוע: "אוי, כל השומן הזה ישר לירכיים!". שלא יופתע רק שהמשקל בכל זאת יעלה כלפי מעלה, בחנוכה אפילו לנשום זה משמין.

המשועמם

המשועמם, כשמו כן הוא, תמיד ישתדל להביע שעמום מושלם מהמסיבה בה הוא נמצא וידאג שכולם ישמעו מה דעתו עליה. הוא יפהק בקול וימלמל בקולניות מתחת לשפמו: "יואו, המסיבה הזאת כל כך משמימה!" ומשפטים בסגנון. אממה, כשמגיע האוכל הריחני והסופגניות מעוררות התאבון יוצאות מן הקופסה, פתאום נזכר המשועמם שסופגניה אינה נכללת ברשימת השעמום שהמציא ואץ רץ לעמוד בראש התור הארוך לסופגניות.

© fotolia

הזללן

הטיפוס הרביעי, המכונה בפי כל "הזללן", מתעניין אך ורק בפן הקולינרי של החג. כלומר, הדבר היחיד שביכולתו להתרכז בו לאורך כל חנוכה הוא ההתלבטות הכה קשה בין סופגנית שחיתות המגיעה עם מזרק שוקולד מפתה לבין חברתה הפשוטה הממולאת בריבה טעימה, או לביבה זהובת שוליים. הזללן ישנא בכל ליבו את הטיפוס הדיאטטטי עליו דיברנו קודם, כי לדעתו המקצועית סופגניה דלת קלוריות אינה ראויה להיקרא בכלל סופגניה!

סופגניית שחיתות או דווקא הפשוטה?
סופגניית שחיתות או דווקא הפשוטה? © צילום: Fotolia

זה שאינו יודע לשאול

הטיפוס החמישי והאחרון חביב הוא הטיפוס שאינו יודע לשאול. סוג זה ככל הנראה פספס כמה ימים טובים בגן בהם הסבירו את מהות ומנהגי חג החנוכה. זה שאינו יודע לשאול דווקא יציק לכל החוגגים במסיבה בשלל שאלות המתאימות יותר לגיל הרך, כמו: כמה ימים יש בחג ומהי משמעות הסופגנייה בעולמנו. המלצה שלנו, פתמו אותו בסופגניות והוא ירגע לבד. 

תגובות