קסדה זה החיים: נועה קירל בקמפיין ושיר חדש. צילום: אור גפן

קסדה זה החיים: נועה קירל בקמפיין ושיר חדש

נועה קירל מתגייסת למטרה חשובה במיוחד - חבישת קסדה בעת רכיבה על אופניים וקורקינט. את המסר היא תעביר בקליפ ושיר מיוחד בו כיכבה בתור הדמויות שלה מ"כפולה"

ערוץ KidZ והרלב"ד בשיתוף פעולה חדש שמטרתו הפקת תוכן מותאם לעידוד חבישת קסדות בקרב ילדים ובני נוער במסגרת שיתוף הפעולה, הופק קליפ מיוחד עם נועה קירל, המבצעת שיר שנכתב במיוחד עבור הפרויקט תחת השם "קסדה זה החיים".

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מבין התכנים המיוחדים (שיעלו החל ממחר בערוץ), התוכן המרכזי ייכנס בתכנית המצליחה של הערוץ "כפולה" בכיכובה של קירל. לקראת העלייה של התכנית בפברואר הקליטה קירל קליפ ייעודה בשם "קסדה זה החיים". בקליפ מופיעה קירל בשתי הדמויות שהיא משחקת בסדרה, נועה וליבי.

נועה קירל - קסדה זה החיים. באדיבות ערוץ KidZ
 

קירל מבצעת שיר הקורא לילדים לגלות אחריות אישית בכדי לשמור על חייהם ולחבוש קסדה, נושא שעלה לא פעם בשנה האחרונה ואף החמיר בעקבות תאונות מצערות שהתרחשו בעקבות אי חבישת קסדה בזמן רכיבה על אופניים. רק השנה נהרגו חמישה בני נוער מתחת לגיל 15 על אופניים חשמליים מתוך 17 הרוגים על חשמליים מתחילת 2018.

אופניים חשמליים
אופניים חשמליים © gettyimages

לדברי מנכ"לית הרלב"ד, עו"ד רחלי טבת ויזל: "השת״פ עם ערוץ KidZ ועם הכוכבת המצליחה נועה קירל, בא מתוך רצון שלנו להגיע לקהל היעד של ילדים ונוער ולהתאים לכם תכנים עם מסרי בטיחות שונים, שהחשוב בהם הוא חשיבות חבישת קסדה. ילדים ונוער הם אחת מאוכלוסיות הסיכון הפגיעות ביותר כשזה מגיע לאופניים ואופניים חשמליים, שלצערנו מלוות בפגיעות ראש קשות בדרך כלל,  ולכן חידוד מסרי הבטיחות והעברת המסר כי קסדה מצילה חיים, ע״י כוכבת שמשפיעה ומהווה דוגמא בקרב הילדים והנוער, הוא גדול ביותר".

 

יונת מאירסון, מנהלת השיווק של kidZ "אנחנו שמחים שנבחרנו על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים להוביל את הקמפיין המשמעותי הזה הפונה לילדים ובני נוער מכל רחבי הארץ. כפלטפורמה משפיעה ורלוונטית לילדים ונוער אנו מקווים כי המאמצים יישאו פרי ושנראה יותר ילדים ובני נוער עם קסדות ברחוב".

 

תגובות