גדולים מהחיים: חמישה יתרונות של אנשים נמוכים. צילום: fotolia

גדולים מהחיים: חמישה יתרונות של אנשים נמוכים

אנשים רבים מרחבי העולם, ממגדרים שונים ומדתות שונות, מתמודדים עם עצם היותם נמוכי קומה. אז איך מסתכלים על חצי הכוס המלאה? החל מיתרון בתמונות, דרך סיכון נמוך לחלות במחלות ועד לחיסכון כלכלי, אספנו עבורכם את חמשת היתרונות שכל אדם נמוך מכיר

גובה תמיד היווה בעיה, בין אם אצל גברים ובין אם אצל נשים. גם בפסיכולוגיה ישנן תסמונות הקשורות לגובה וכתוצאה מרגשי הנחיתות, לחלק מנמוכי הקומה, בעיקר לאלו השייכים למין הגברי, תהיה אישיות נרקיסיסטית. אך עם זאת, אנשים נמוכים נוטים להיות מצחיקים ובעלי חוש הומור משובח. רוב הגברים הנמוכים לא שלמים עם הגובה שלהם, וגם לנשים לא כל כך קל. אבל היי, להיות נמוך זה אחלה וזכרו שלכל חיסרון יש יתרון. הכנו עבורכם את רשימת היתרונות בלהיות נמוכים

עוד בערוץ המגזין:

תמיד מקדימה

בכל הצילומים שתצטלמו בהם, תמונות כיתתיות, תמונות מחזור, חברים או משפחה, תמיד תיהיו ראשונים ומקדימה. אם יתמזל מזלכם, גם תעמדו באמצע. תחייכו חיוך גדול ותהנו מהרגע שבו אתם במרכז, ולא מאחורה מנסים להתבלט. תגידו צ'ייז!

תמיד תהיו במרכז התמונה!
תמיד תהיו במרכז התמונה! © צילום: fotolia

יתרונות בריאותיים

על פי מחקרים שנעשו על למעלה מחמישה מיליון אנשים, נמצא כי אדם גבוה נמצא בסיכון גבוה יותר לחלות בסרטן העור, גברים ונשים כאחד. מחקר נוסף תומך גם הוא בטענה הזו: המחקר מצא שרגליים ארוכות יכולות להעלות את הסיכון לחלות בסרטן מעי הגס. העיקר הבריאות!

פתאום רגליים ארוכות נראות פחות נחשקות
פתאום רגליים ארוכות נראות פחות נחשקות © צילום: Fotolia

חסכון כספי

למרבה הפלא, גובה נמוך שווה למידת נעליים קטנה יותר. נעליים במידה קטנה זולות יותר מנעליים במידה 45, למשל. בנוסף, לפעמים אפשר אפילו לקנות זוג נעליים חלומיות במחלקת ילדים. קומפקטי=זול, מוטו לחיים. נעליים ורודות עם חדי קרן, מישהו?

אל תשכחו שגם יש יותר מבחר
אל תשכחו שגם יש יותר מבחר © צילום מסך אינסטגרם

יתרון במשחקים

בילדותכם, הייתם אלופים בלהסתתר, להתחבא ולברוח. בחיי הבגרות אתם יכולים להשתמש בבריחה והסתתרות מאנשים שאתם רוצים להימנע מקשר עין איתם. בנוסף, אתם יכולים להיכנס לחללים קטנים, מה שאנשים גבוהים לא יכולים לעשות ועל זה יעריכו אתכם יותר, כשתצליחו לעשות משהו שאחרים אינם יכולים. אלופי מחבואים, התפקדו!

תמיד תוכלו להרשים את החבר'ה עם כשרון ההסתתרות המדהים שלכם
תמיד תוכלו להרשים את החבר'ה עם כשרון ההסתתרות המדהים שלכם © Sutterstock

יותר מקום לרגליים

בנסיעות ברכב או בטיסות, לאנשים נמוכים הרבה יותר קל וקומפקטי להתמקם. הלחץ מעמוד השדרה פוחת, וזה דווקא מועיל לבריאות - לאנשים נמוכים יש סיכוי נמוך לחלות בקרישי דם ומחלות קרדיאליות, דווקא בגלל הגובה ואורך הרגליים. מי אמר שרגליים ארוכות זה ה-דבר?

גם באוטובוס יהיה לכם יותר נוח מלחבריכם הגבוהים
גם באוטובוס יהיה לכם יותר נוח מלחבריכם הגבוהים © צילום: Fotolia
תגובות