בת 15: "מתלבטת אם לעשות את הצעד ולדגמן". צילום: fotolia

בת 15: "מתלבטת אם לעשות את הצעד ולדגמן"

מגיל קטן אנו חושבים על העתיד שלנו, במה נעסוק ומה אנחנו חולמים לעשות כשנהיה גדולים. אך האם לעשות את הצעד לקריירה כבר מגיל צעיר? ואיך ניתן להיות בטוחים בצעד משמעותי שכזה?

בגיל ההתבגרות אנחנו חשים בוגרים ויש לנו בשלות מסויימת, מה שנותן לנו את האשליה שאפילו ניתן להתחיל להתעסק במה שאנחנו חולמים, משחק,דוגמנות או אפילו אפייה וממש להפוך את זה לקריירה מגיל צעיר. אבל, האם ניתן לחוש בטוחים במקצוע? האם זה המסלול הנכון בשבילנו?

עוד בערוץ המגזין:

מחשבות אלה, עוררו סערה אצל נערה בת 15 שבחרה לפנות לגולשי "Ask People" במטרה שייתנו לה עצה.
"לפני כמה חודשים התחלתי לחשוב על זה שוב והפעם וידאתי עם עצמי שאני בטוחה בזה ובעצמי חשבתי על זה לא מעט זמן והגעתי להחלטה שאני הולכת לדבר עם אמא שלי על זה". הנערה מספרת שאכן הייתה לה התלבטות גדולה בנושא הדוגמנות והיא חשבה על זה עם עצמה לפני שהיא עשתה את הצעד הראשון, לדבר עם אמה בקשר לזה: "אני רוצה להיות בטוחה לפני צעד גדול ומפחיד כזה". 

הנערה מוסיפה שזה אכן צעד משמעותי בשבילה והיא רוצה להיות בטוחה בקשר לזה.

9eeed365b996c
האם לעשות את הצעד הבא אל עבר הדוגמנות? © צילום מסך


לאחר זמן מה, הגיבה אחת מגולשות האתר: "בתור אחת שהייתה בסוכנות לפני כמה שנים וכיום אני מודליסטית פנים ממש לעיתים רחוקות למאפרות, ITM נשמעת דווקא טובה. מציעה לך להתחיל להתחיל בכך שתעשי בוק אצל צלמת שיהיה לך מה לשלוח."

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שאם אתם לא בטוחים במשהו במאה אחוז, תתייעצו עם האנשים הקרובים אליכם, שאתם סומכים עליהם ותקשיבו לליבכם.

תגובות