"אנחנו לא צריכים שיגדירו לנו יום כדי לאהוב". צילום: fotolia

"אנחנו לא צריכים שיגדירו לנו יום כדי לאהוב"

"יצאתם למסעדה, קיבלתם זר פרחים ומתנה וביליתם את יום הוולנטיין ביחד. אבל זהו, נגמר יום האהבה, וכעת אפשר לחזור לשגרה, לא? אז זהו, שלא". אושר סיגרון, כתבת באתר, בטור אישי על יום הוולנטיין ועל איך הופכים אותו לשגרת חיינו

יצאתם למסעדה, חגגתם עם בן או בת הזוג את יום האהבה, אבל זהו, נגמר הולנטיינ'ס דיי, וכעת אפשר לחזור לשגרה, לא? אז זהו, שלא. העובדה שישנו יום שמוגדר כיום האהבה היא מעולה ומדהימה בעייני, אבל השאלה האמיתית היא: האם אנחנו צריכים שיקבעו לנו יום מסוים כדי שהוא יהיה יום מלא באהבה?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אני בעד יום האהבה. הוא יום נפלא שמלא בטוב. מרגישים באוויר את הטוב הזה. האהבה מורגשת בכל פינה בעולם. אך לדעתי, אנחנו צריכים שהטוב הזה ילווה אותנו תמיד. ברגע שנעניק אהבה תמיד, לכל אדם ובכל מקום, העולם יהיה עולם טוב יותר.

ברגע שנעניק אהבה תמיד, העולם יהיה מקום טוב יותר © fotolia

אנו צריכים לפזר אהבה בכל רגע נתון. המושג "אהבת חינם" צריך לשבת לנו טוב טוב בראש, תמיד, וכל הזמן. אנחנו לא צריכים שיהיה לנו יום מסוים שיוגדר כיום האהבה, אלא כל יום בחיינו צריך להיות מלא באהבה. אנחנו צריכים לתת ולאהוב תמיד, במהלך כל חיינו, מתוך הרגל ורצון אמיתי. לא כי קבעו לנו יום, אלא כי אנחנו אוהבים את בן או בת הזוג שלנו. אוהבים את המשפחה שלנו, אוהבים את החברים. אוהבים את סבא וסבתא.

תראו לבני המשפחה עד כמה אתם אוהבים אותם!
תראו לבני המשפחה עד כמה אתם אוהבים אותם! © fotolia

נתינה היא לא בהכרח בכסף ומתנות. הנתינה הכי טובה והכי ממלאה היא בדברים הקטנים. מספיק שנשלח הודעת התעניינות של "איך עבר עלייך היום?", שנאמר תודה לאמא על האוכל הטעים שהכינה, שנפרגן לחבר על הציון הטוב שקיבל במבחן או שנבוא בהפתעה לאחינו הקטן, ניתן לו נשיקה ונאמר לו שאנחנו אוהבים אותו הכי בעולם! הדברים האלה הם אמנם קטנים, אבל עבור האדם המקבל זה גדול ומחמם את הלב.

מספיק לשלוח הודעת התעניינות בסגנון: "איך עבר עלייך היום?" © צילום: Shutterstock

כעת, יום האהבה נגמר. נהנתם בו, נכון? בין אם יש לכם בן או בת זוג, ובין אם לא, בטח שמתם לב לאווירה הטובה שהייתה באוויר ביום הזה. אז עכשיו, ברצוני להעביר לכם מסר חשוב: תעניקו! תתנו! תאהבו! אנחנו לא צריכים יום מיוחד על מנת להעניק אהבת חינם. תקחו את כמויות הטוב והשמחה שפוזרו ביום הוולנטיין ותשמרו עליהם, לכל חייכם.

תגובות