הזמן קצוב והמלאכה מרובה: כך תנצלו את 24 השעות טוב יותר . צילום: fotolia

הזמן קצוב והמלאכה מרובה: כך תנצלו את 24 השעות טוב יותר

אתם לא מצליחים לעמוד בעומס ובלחץ? יש לכם יותר מידי מטלות לבצע, שפשוט לא כולן נכנסות ביום אחד? אתם לא מספיקים לנצל את כל 24 השעות ביממה? זוהי בדיוק הכתבה בשבילכם

אם אתם מאלו שחושבים ש-24 שעות ביממה פשוט לא מספיקות, ושהיה עדיף אם היו קצת יותר שעות במהלך היום? אז הגעתם למקום הנכון. אם היום שלכם גדוש במשימות ובמטלות, ואתם מרגישים בחוסר זמן מטורף, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לתכנן את היום שלכם בצורה טובה יותר ולנצל כל שעה ביום.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

סידור היום והזמנים

את רשימת הטיפים שלנו נפתח בלסדר את לוח הזמנים היומי שלכם. תוכלו לכתוב ביומן, בפתקים בטלפון או בלוח שנה - מהי המטלה, באיזה שעה כל מטלה, וכמה זמן מוקצב לה. כך בעצם תסדרו את זמנכם בצורה טובה יותר, ותצליחו לנצל ולהספיק את כל השעות ביממה.

סדרו את לוח הזמנים שלכם
סדרו את לוח הזמנים שלכם © fotolia

רשימת המטלות לילה לפניכן

טיפ חשוב מאוד, הוא לציין לעצמכם יום לפני את המשימות שעליכם לבצע ביום למחרת. רשימת המטלות הופכת אתכם למסודרים יותר, היא עשויה לשמש אתכם מאוד, וכמובן, שלגרום לכך שלא תשכחו שום משימה לביצוע.

חוסר התבטלות

טיפ נוסף, וחשוב לא פחות - אל תתבטלו לעולם. ברגע שאנחנו מחליטים קודם לצפות בפרק, ולאחר מכן להתחיל בביצועי המשימות שלנו, ככל הנראה שנמשיך לצפות בעוד כמה פרקים, ושהמשימות יידחו לאחר כך, אם בכלל. לכן, מלכתחילה אל תתנו לזה לקרות. תסיימו את כל מה שעליכם לעשות, וככל שתתבטלו פחות, כך יהיה לכם יותר זמן חופשי.

© Fotolia

תזכורות בטלפון

הרי אנו משתמשים בטכנולוגיה ובטלפונים הניידים זמן רב במהלך היום, אז למה לא לנצל זאת לדבר אשר מועיל עבורנו? פשוט כתבו לעצמכם בטלפון מה ביצעתם ומה לא, וכמובן, תנו לעצמכם מדי פעם תזכורות לגבי הדברים הקטנים, שקורה שבתוך כל היום העמוס והבאלגן, אנחנו קצת שוכחים מלבצע אותם.

אל תדחו דברים

כמו שאתם צריכים להיות חרוצים ולא להתבטל, כך כדאי שתמנעו מדחיית מטלות למאוחר יותר. בדרך כלל, כאשר אנו דוחים קצת דברים, אנחנו או לא מבצעים אותם בכלל, או במקרה הטוב – פועלים ב"סטרס" ובלחץ של זמן. לכן המלצה שלנו בשבילכם – פשוט הימנעו מכך, זה אף פעם לא מועיל.

"נעשה את זה אחר כך" © Fotolia

הימנעו ממסכים

נכון, אנחנו משתמשים המון בניידים, במחשבים ובטלוויזיה במהלך היום, אך זה הגורם הראשי שלנו לחוסר ניצול הזמן היומי שלנו בצורה נכונה וטובה. אנחנו אומרים לעצמנו "רק אשלח לו כך וכך" ולבסוף, מוצאים את עצמנו שעה שלימה מול מסך הטלפון. עם כל היתרונות שבדבר, הטכנולוגיה והמסכים, בהחלט עלולים להזיק לנו רבות, בטח אם אנחנו בני אדם עסוקים ואם אנחנו מאוד רוצים להספיק כמה שיותר דברים במהלך היום.

תגובות