יקר ומיותר: הדברים שאתם לא באמת צריכים לבית הספר. צילום: Adobe Stock

יקר ומיותר: הדברים שאתם לא באמת צריכים לבית הספר

כל שנה מחדש, מגיע הזמן בו צריכים להתכונן לחזרה אל ספסל הלימודים. אבל לא תמיד, כל מה שאנחו חושבים שצריך - הוא באמת נחוץ. קבלו את רשימת הדברים המיותרים, שלגמרי היינו מורידים מעגלת הקניות שלנו

בשיתוף עם בנק הפועלים

לפעמים רשימת הציוד שלנו לבית הספר כוללת דברים מיותרים שסתם מנפחים את החשבון אבל לא באמת תורמים לנו. כדי לחסוך לכם כסף, הכנו רשימה של המוצרים היקרים והמיותרים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

תיק חדש

תיק הוא אחד המוצרים היותר יקרים ברשימת הציוד לבית הספר. לכן, אם התיק במצב שמיש ולא קרוע אנחנו לא רואים סיבה להחליף אותו. במיוחד לא בכל שנה. אפשר להחליף תיק גב כל שנתיים וכך לחסוך בעלויות.

טיפ שלנו: אם התיק משנה שעברה משעמם אתכם, אתם תמיד יכולים לקשט אותו כדי שיראה חדש או אופנתי יותר בעזרת פאצ'ים או סיכות שניתן לקנות בזול. 

© AdobeStock

ספרים חדשים

רשימת הספרים השנתית ארוכה ומתחלפת מדי שנה. אין באמת סיבה שתרכשו כל שנה מחדש ספרים חדשים בסכום המלא. חפשו ספרים משומשים, יד שנייה, במצב טוב.  

טיפ שלנו: עטפו את הספרים שלכם בצורה מיוחדת, לתחושה נעימה ומלאת סטייל!

ציוד כתיבה 

כשניגשים לקנות ציוד לבית הספר הכולל כלי כתיבה, מחברות וקלסרים - אין צורך להתפרע ולקנות את כל החנות. אנחנו מבינים את הרצון וההתלהבות לקחת הכל מההכל, שלא יחסר. אבל אל תדאגו - אנחנו בטוחים שגם אם תקנו את הציוד שלכם לפי רשימה מדויקת שערכתם מראש, לא יחסר לכם דבר ולא תמצאו את עצמכם באמצע הכיתה ללא כלי כתיבה או מחברת לכתוב בה. הרי תמיד יהיה אפשר לקנות ציוד נוסף.

טיפ שלנו: תסתפקו רק במה שאתם באמת צריכים ולאחר ששנת הלימודים תתחיל, תראו מה חסר לכם ולמה אתם זקוקים ותערכו קניית השלמה. 

© AdobeStock

מותגים

מותגים תמיד מייקרים את סל הקניות שלכם, במיוחד כשמדובר בסל מוצרים לבית הספר. כמובן שזה הכי מגניב להסתובב רק עם ציוד ממותג אבל אתם צריכים לזכור שיש פער גדול במחירים בין מוצרים ממותגים לבין אלו שלא וכי בסופו של יום הציוד הוא זהה, רק העטיפה שונה.

טיפ שלנו: תזכו שהמותג לא תמיד מעיד על האיכות!

 

הכתבה מוגשת במסגרת פרויקט "משפחה בצמיחה" של "ידיעות אחרונות" ו-ynet בשיתוף בנק הפועלים, חוזר בפעם השישית. במסגרתו נבחרו חמש משפחות שמתמודדות עם קשיים או עם לבטים הנוגעים לתקציב שלהן. הן יספרו את סיפורן ויקבלו ייעוץ שיסייע להן לשפר את ההתנהלות הכלכלית.  הפרויקט יעסוק השנה בין השאר במה חשוב לדעת כשלוקחים משכנתה, ניהול העו"ש והמינוס, חינוך פיננסי לילדים ושליטה בכלים דיגיטליים לביצוע פעולות בנקאיות. המשפחות שייבחרו יספרו את סיפורן במוסף "ממון", באתר ynet וברשתות החברתיות. למתחם המיוחד - לחצו כאן.

בשיתוף בנק הפועלים

  

 
תגובות