כך תוכלו לחסוך כסף ברכישת הציוד לבית הספר. צילום: fotolia

כך תוכלו לחסוך כסף ברכישת הציוד לבית הספר

עוד רגע מסתיים החופש הגדול והגיע הזמן להתכונן ולרכוש ציוד לקראת החזרה אל ספסל הלימודים. כדי שלא תבזבזו את כל כספכם, קבלו את רשימת הטיפים שיעזרו לכן לחסוך ולקנות בצורה חכמה

בשיתוף עם בנק הפועלים

בעוד כשבועיים צפויה להיפתח שנת הלימודים תש"פ וזה בדיוק הזמן לעצור לרגע את הבילויים והטיולים ולהיערך לקראת החזרה אל ספסל הלימודים. במקום להוציא מאות ואפילו אלפי שקלים על ציוד חזרה לבית הספר, הכנו לכם רשימת טיפים שיעזרו לכם לחסוך ולקנות בצורה חכמה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

סקר שוק

סקר שוק הוא אחד הדרכים היותר חשובות כשמבקשים לחסוך בעלויות הקנייה. כמו שלא נקנה קונסולת משחקים או סמארטפון חדש בלי לבדוק את המפרט והעלויות השונות שמציעות החנויות בשוק, כך גם בציוד לבית הספר. אנו ממליצים לכם לבדוק ולברר איזו חנות או אפילו חנויות מציעות את הציוד בו אתם חפצים במחיר האטרקטיבי ביותר עבורכם.

© fotolia

מבצעים

אין באמת צורך לפרט מדוע כדאי לרכוש ציוד שבמבצע, אבל כן נציין שכדאי לבדוק לא רק את המבצעים שמציגות החנויות על המדפים. כדאי לבדוק גם את המצבעים שמוצעים לחברי מועדון או כאלו שמוצגים רק באפליקציה של החנות או הרשת.  

רשימה מסודרת מראש

לפני שאתם יוצאים לקניות ומעמיסים על העגלה כל ציוד אפשרי שיש לחנויות להציע, כדאי לבדוק איזה ציוד שמיש יש לכם בבית ומה חסר לכם. שבו וערכו רשימה מסודרת של כל הציוד והאביזרים שאתם צריכים לרכוש וכשתגיעו לזמן הקניות תוכלו לרכוש הכל בצורה מסודרת. כך תימנעו מקנייה מופרזת של ציוד מיותר. 

© פרוגי

יד שנייה

מכירים את המשפט "זבל של אדם אחד הוא אוצר של אדם אחר"? ציוד גדול כמו תיק, ספרים ואפילו לפטופ ניתן לרכוש יד שנייה. חפשו באתרים, ברשתות החברתיות ואפילו בירידים ייעודים לכך ציוד וספרים יד שנייה במצב טוב שיספק אתכם ותחסכו בעלויות.   

קנייה און ליין

זה כבר ידוע לכל שלרוב, קניות און-ליין באתרים מעבר לים משתלמות יותר מבחינה כספית. אז נכון, יש זמן המתנה למשלוח שלעיתים יכול לקחת אפילו מספר שבועות, אבל יש המון ספקים אמינים שהם גם זריזים.  ללא ספק תוכלו למצוא פערים משמעותיים בין המחירים באתרים הללו לבין המחירים בארץ כשלפעמים מדובר באותם המוצרים בדיוק. 

© fotolia
 
הכתבה מוגשת במסגרת פרויקט "משפחה בצמיחה" של "ידיעות אחרונות" ו-ynet בשיתוף בנק הפועלים, חוזר בפעם השישית. במסגרתו נבחרו חמש משפחות שמתמודדות עם קשיים או עם לבטים הנוגעים לתקציב שלהן. הן יספרו את סיפורן ויקבלו ייעוץ שיסייע להן לשפר את ההתנהלות הכלכלית.  הפרויקט יעסוק השנה בין השאר במה חשוב לדעת כשלוקחים משכנתה, ניהול העו"ש והמינוס, חינוך פיננסי לילדים ושליטה בכלים דיגיטליים לביצוע פעולות בנקאיות. המשפחות שייבחרו יספרו את סיפורן במוסף "ממון", באתר ynet וברשתות החברתיות. למתחם המיוחד - לחצו כאן.

 

בשיתוף עם בנק הפועלים

 

 

 
תגובות