זה אסור! החוקים הכי מוזרים מרחבי העולם. צילום: adobestock

זה אסור! החוקים הכי מוזרים מרחבי העולם

רכיבה על אופניים, הליכה בנעלי עקב, לעיסת מסטיק - אם כל אלו נשמעים לכם כמו פעולות פשוטות ושגרתיות, תחשבו שוב, כי לא בכל העולם זה כזה פשוט. אספנו לכם כמה מהחוקים הכי מוזרים שאי פעם תשמעו עליהם

בכל מדינה, כמו אצלנו, יש דברים שמותר ויש דברים שאסור לעשות על פי חוק. אך לפעמים גם החוקים האלו הופכים ללא שגרתיים ואף קצת (או קצת הרבה!) מוזרים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בלי מסטיקים בבקשה

בסינגפור, חל איסור על לעיסת מסטיקים, ובעיקר על מכירת מסטיקים. זאת על מנת לשמור על ניקיון השטחים הציבוריים, דבר שנמצא בחשיבות מאוד גבוהה אצלם. ואם חשבתם שהעניין לא רציני, קבלו את זה - העונש למי שמוכר מסטיקים יכול להגיע לקנס של 100 אלף דולר, ואפילו כניסה לכלא!

פו הדב לא חינוכי?

במספר מקומות בפולין, יש חוק האוסר להכניס כל דבר שקשור לפו הדב לתוך גני משחקים ציבוריים. זאת מכיוון שפו הדב לא לובש מכנסיים ולכן אסור לילדים להיחשף אליו, למרות שמלכתחילה זהו בכלל דב הפונה לילדים. מוזר! מעניין אם גם דונאלד דק מחוץ לחוק...

© giphy

אל תורידו את הרגליים

מחשש של איבוד שליטה והתרסקות, במקסיקו הוחלט על פי חוק שאסור להוריד את הרגליים מהדוושות בזמן רכיבה על אופניים. חוק זה נקבע לאחר תאונת אופניים שהתרחשה בסוף המאה ה-19.

תרנגולות, שימו לב

כמו שלנו בני האדם יש חוקים, אז כן, כך גם לתרנגולות. בגיאורגיה למשל, אסור לתרנגולות לחצות את הכביש! ואם כבר מדברים על תרנגולות- בניו זילנד, יש חוק שקובע שאסור לטוס בכדור פורח עם תרנגול. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים טיסה בכדור פורח, אל תקחו את התרנגול שלכם.

© giphy

רק נעליים שטוחות

בנות, שימו לב. ביוון יש איסור בחוק להיכנס לאתרים היסטוריים בנעלי עקב. איסור זה נקבע מכיוון שלטענתם, לנעלי עקב יש סיכוי גבוה לחרב ולהרוס את האתר ההיסטורי. בכל מקרה, אנחנו חושבים שפחות נוח לטייל ברחבי יוון כשאת על עקבים.

כדאי לנקות את הרכב

משטרת מוסקבה קבעה כי זה לא חוקי לנסוע באוטו שלך כאשר הוא לא נקי. אם חשבתם על לעבור למוסקבה בקרוב, כדאי שתוודאו לפני זה שהרכב שלכם נקי ומצוחצח, כי אם לא - אתם עלולים לקבל קנס של אלף דולר!

סליחה, אפשר להשתמש בשירותים?

קרה לכם פעם שאתם באמצע הרחוב ואתם ממש, אבל ממש חייבים ללכת לשירותים? אז אם הייתם חיים בסקוטלנד, לא הייתם צריכים בכלל להתאפק. על פי חוק בסקוטלנד, אם מישהו דופק על הדלת שלך וצריך להשתמש בשירותים, אתה מחוייב לתת לו להיכנס ולאפשר לו להשתמש בשירותים שלך. אחלה פיתרון.

 
 
 
 
 
תגובות