מנצחים את הזמן: הדברים שאפשר לעשות בשעה שנרוויח. צילום: fotolia

מנצחים את הזמן: הדברים שאפשר לעשות בשעה שנרוויח

הלילה, בין שבת לראשון, נעבור משעון קיץ לחורף ונזיז את השעון שעה אחת אחורה על מנת להרוויח שעה של אור בבוקר וכך נרוויח שעה שלמה. מתלבטים מה לעשות בשעה הזאת? הכתבה הזאת בשבילכם

מי לא מכיר את הימים העמוסים האלו, שרק היינו רוצים שתהייה בהם עוד שעה, עוד שעה אחת שנוכל להספיק את כל המטלות והתכניות שלנו. אז הלילה זה קורה, הגיע הרגע בשנה בו אנו מחליפים את שעון הקיץ בשון החורף וכולנו נרוויח עוד שעה אחת ביום. אז מה אפשר לעשות עם כל ה-60 דקות האלו שנוספו לחיינו? תמשיכו לקרוא על כל האופציות.
 
עוד בערוץ המגזין של פרוגי:
 
הבנאלית
לעייפים מבינינו, תוכלו לנצל את השעה הנוספת בשינה,  שכן מזיזים את השעון באמצע הלילהף  שגם כך אנחנו כבר ישנים.למתקדמים: אנחנו ממליצים אף ללכת לישון מוקדם יותר באותו לילה, ולהפוך את הלילה הזה ללילה עם שינה ארוכה במיוחד. כי מדי פעם כולנו צריכים למלא את מאגרי הכוחות שלנו.
 
© Fotolia
 
הספורטיבית
אם תקומו שעה לפני שעת הקימה הרגילה שלכם, למעשה תישנו את אותו מספר השעות כמו בכל לילה, רק שהפעם תרוויחו עוד שעה בבוקר. את השעה הזאת תוכלו לנצל לפעילות גופנית קלילה או ספורט. זו דרך נהדרת להתחיל את הבוקר, הספורט ימלא אתכם באנרגיה ויעזור לכם להתעורר.תוכלו לעשות מתיחות או יוגה או לבחור בפעילות מעט יותר אינטנסיבית ולצאת לריצה או הליכה או אפילו ללכת לשחות. רק לא לשכוח לעשות מקלחת מרעננת בסוף, אנחנו בטוחים שזה ישפר לכם את היום. 
 
הטעימה
ארוחת בוקר. כמה זמן לא אכלתם ארוחת בוקר עשירה, מסודרת, סביב שולחן בצורה רגועה ולא מיהרתם לבית הספר? סביר להניח שאצל רובנו התשובה לשאלה הזאת תהייה "מזמן"... גם כאן, ממש כמו באופציה הספורטיבית, אם תקומו שעה אחת יותר מוקדם, תישנו את אותו מספר שעות אבל תהייה לכם שעה נוספת בבוקר. כך יהיה לכם זמן לפנק את עצמכם בארוחת בוקר חלומית! רק לא לשכוח להשאיר את המטבח נקי. 
 
© fotolia
המאורגנת
אתם יכולים לנצל את השעה הנוספת ביום כדי לארגן ולסדר מעט את החדר ולהגיע לכל הפינות הקטנות שתמיד רציתם לסדר אבל לא היה זמן. האמת? שאין דבר יותר כיפי מלהתחיל את היום עם חדר מסודר ויותר מזה - לחזור לחדר מסודר. מחקרית הוכח שזה מרגיע ומשפיע על כל היום. 
 
 
הבינג'ית
טוב, אז אולי בשעה שלמה לא תוכלו לעשות בינג' של מלא מלא פרקים, אבל כן תוכלו להשלים את הפרק 
שנרדמתם בו בלילה קודם, ואף לראות עוד פרק. בלי לריב עם האחים על השלט או לבקש כל רגע שקט. הטלויזיה תהייה רק שלכם. 
© fotolia
 
 
 
תגובות