אחרי הסופה: הדברים שיעזרו לנו לעבור את הסתיו בשלום. צילום: adobestock

אחרי הסופה: הדברים שיעזרו לנו לעבור את הסתיו בשלום

סוף השבוע האחרון היה גשום במיוחד ולגמרי סימן את תחילתו של הסתיו באופן רשמי. תוסיפו לזה את הזזת השעון והרי לכם אווירה חורפית במיוחד. לפני שכולנו נתכסה בפוך ולא נצא מהמיטה עג פסח, קבלו את רשימת הדברים שיעזרו לכם לעבור את הסתיו בשלום

אחרי השבת הגשומה, ניתן להגיד בוודאות שאנחנו נפרדים מהקיץ ומתחילים את החלק הקר של השנה.אבל מעבר לעובדה שהסתיו מביא איתו הקלה בשרב הכבד שהתרגלנו אליו בחודשים האחרונים חשוב לזכור שזוהי גם עונה נורא מבלבלת ולא ברורה, אז כדי שנהיה הכי מוכנים עד כנה שאפשר, הנה שבעה דברים שאתם פשוט חייבים כדי לעבור את הסתיו בשלום.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

טישו

הדבר הכי חשוב שחייב להיות לכם באופן קבוע בתיק לאורך כל תקופת הסתיו הוא הטישו, כמובן! הסתיו ידוע במזג האוויר ההפכפך והמשתנה שלו ולכן סביר להניח שבמוקדם או במאוחר תצטננו. פה בא להצלתכם לא אחר מאשר הטישו. הוא גם נגיש, גם לא תופס הרבה מקום בתיק, וללא ספק בעת צינון הוא הדבר שהכי תזדקקו לו.

 

© adobestock

תרופה נגד צינון

ואם כבר בצינון עסקינן, כמובן שלא תרצו להישאר איתו לאורך תקופה ארוכה ולא משנה כמה טישו יהיה לכם, לכן נמליץ לכם גם לקנות בהקדם תרופה נגד צינון ונגד צרידות וכאבי גרון (אפשר כדורים ואפשר גם תחלופות הומאופתיות וטבעיות) שתעזור לכם להרגיש יותר טוב כאשר הצינון יתקוף אתכם. כך תהיו בטוחים שגם בתקופת הסתיו תוכלו להמשיך ולעשות כל מה שתרצו מבלי להיכנע לחיידקים הכה מזוהים עם העונה.

צעיף

מעבר לעובדה שצעיף הוא אחד הפריטים הכי אופנתיים שיש הוא גם אחד הדברים הכי חשובים שאפשר להשיג לעונת הסתיו. למה? כי הצעיף מחמם אבל במידה, ככה שלא יהיה לכם קר מדי או חם מדי איתו ובתקופה של צרידות או התקררות (שכמו שכבר הזכרנו פה למעלה תגיע בשלב כלשהו בתקופת הסתיו) הצעיף גם ייגן ויחמם את הגרון שלכם.

© adobestock

מעילים דקים

כבר אמרנו שהסתיו ידוע בתור עונה די מבלבלת, נכון? הרי לא חם, אבל גם לא קר וכל יום מחדש אנחנו נאלצים להיאבק בבחירת הלבוש שלנו וברוב הפעמים לצערנו מגלים ששוב טעינו ולבשנו בגדים שלא תואמים את מזג האוויר. אז כדי שתהיו מוכנים לכל מזג אוויר אנחנו ממליצים לכם להצטייד במעיל דק, כזה שמחמם אבל לא יותר מדי וגם במקרה של חום קיצוני לא תופס יותר מדי מקום בתיק. ככה לא משנה אם חם או קר בחוץ, לכם תמיד יהיה נעים.

מטרייה מתקפלת

עוד פתרון יעיל למזג האוויר ההפכפך המאפיין את הסתיו הוא מטרייה מתקפלת. מטריות כאלו נוחות להחזקה וגם כמובן לא תופסות הרבה מקום ובעונה מוזרה ומשוגעת כמו הסתיו תמיד כדאי שיהיה עליכם משהו למקרה שפתאום יתחיל טפטוף גשם.

שפתון לחות

על זה כולם יהיו חייבים להסכים איתנו - שפתיים יבשות זה אחד הדברים הכי מעצבנים בעולם! ומתי זה קורה? נכון מאוד, בעונות המעבר, כמו הסתיו לדוגמה. אז שנייה לפני שהשפתיים שלכם נהיות יבשות יותר ממדבר סהרה כדאי שתקנו שפתון לחות שיהיה עליכם תמיד, תודו לנו אחר כך.

© צילום: fotolia

תרמוס לתה

הפריט האחרון ברשימה שלנו הוא פריט שיציל אתכם בכל פעם שיהיה לכם טיפה קר ויתחשק לכם משהו מתוק שגם יחמם אתכם - תרמוס לתה! כן, כן, זה נדוש ואולי אפילו קצת זקן אבל על דבר אחד אי אפשר להתווכח, כשיש מזג אויר קר בחוץ הדבר שהכי בא לנו הוא לשתות משהו שיחמם אותנו כמו שצריך. בדיוק בשביל זה המציאו את התרמוס, אז מה? אתם עוד פה? רוצו להשיג אחד!

 

 

תגובות