כולם בשביל אחת: בני הנוער שארגנו אירוע למען רביד סולם. צילום מסך מהאינסטגרם

כולם בשביל אחת: בני הנוער שארגנו אירוע למען רביד סולם

לפני 12 שנים, נכוותה רביד סולם בתאונת שריפה ב-95% מגופה. תלמידת י"ב, החליטה שהיא רוצה לעזור, גייסה בית ספר שלם ויזמה אירוע התרמה והפנינג עבורה

כשרביד סולם, כיום בת 15, הייתה רק בת שלוש היא נכוותה בתאונת שריפה ב-95% מגופה. היא עברה ועוברת סדרה גדולה של טיפולים ועשרות ניתוחים שהביאו לקריסתה הכלכלית של המשפחה. תלמידת כיתה י"ב החליטה לפעול למענה ועשתה דבר מרגש.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

עמית ברכה, תלמידת י"ב מבית הספר "אורט חולון", שמעה על המקרה של רביד והחליטה ליזום אירוע התרמה והפנינג עבורה. למען האירוע, התגייסה שכבה שלמה, שגייסה בית ספר שלם, שגייס מורים והורים על מנת לקחת חלק פעיל להצלחת אירוע ההתרמה שיהיה פתוח לתושבי העיר ומחוצה לה.

יוזמת האירוע, עמית ברכה, סיפרה על היכרותה עם רביד: "זכיתי להכיר את רביד דרך האינסטגרם ודרך אמא שלה, איילת. אני ורביד התחלנו לדבר ולהיות חברות. כשראיתי את המקרה לא יכולתי להישאר אדישה והייתי חייבת לעשות משהו. פניתי לרכז השכבה שלי בבקשה לעשות אירוע לכבוד רביד ולעזור בגיוס כספי התרומות וישר התחלנו להתכונן לכך - ערכנו ישיבות והתחלנו להזיז עניינים".

אירוע ההתרמה יתקיים ב-22 לדצמבר ב"אורט חולון", בו יהיו דוכנים, הופעות לייב של זמרים, והפנינג ענק של צמות, מגנטים ועוד. כל הכספים שייאספו באירוע הם קודש לתרומה למען הבית של רביד.

 

תגובות