מעורר השראה: בן ה-12 שהקים ארגון למען מחוסרי הבית. צילום מסך מפייסבוק Russell Boschetto@

מעורר השראה: בן ה-12 שהקים ארגון למען מחוסרי הבית

סיפורים על התנדבות ועזרה לאחר מוחיכים לנו שוב ושוב שהנוער של היום הוא נוער ערכי, מתחשב ויוזם למען האחר. סיימונד בוסצ'אטו הוא לגמרי נער כזה שהספיק כבר להאכיל 9,000 אנשים מחוסרי בית. בהחלט מעורר השראה

אנחנו הכי אוהבים לפתוח את הבוקר ובכלל את השבוע עם סיפורים טובים ומעוררי השראה. הפעם, מספק לנו סיימונד בוסצ'אטו סיפור מחמם לב. הצעיר בן ה-12 מארצות הברית, האכיל 9,000 מחוסרי בית בעזרת הארגון שהוא הקים ללא מטרות רווח. אמרנו לכם שמדובר בסיפור מעורר השראה, נכון?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

את הארגון הקים סיימונד עוד כשהיה בן 9 בלבד. מטרת הארגון היא לארח ולהפיק אירועי האכלה המוניים, ירידי בגדים ועוד המון דברים עבור מחסורי הבית של העיר לוס אנג'לס. "התחלתי עםזה בגלל שידעתי שיש אנשים שצריכים שיעזרו להם, ורציתי לעזור ככל שאפשר", הוא מספר.

© צילום מסך מפייסבוק Russell Boschetto@

הכל התחיל כשהצעיר עם הלב הענק חלף ברחוב על פני מחוסר בית שהחזיק שלט עליו נכתב "צריך כסף כדי לאכול, תעזרו בבקשה".  

"היו לי חמישה דולרים בכיס, ורציתי לתת לו אותם", מספר סיימונד, "אבל כבר חלפנו על פניו. אז אמרתי לאבא שלי שאני רוצה לעזור להם. אז אבי אמר שהוא יכול להסתובב עם הרכב כדי שאתן לו את חמשת הדולרים שלי. אבל אני אמרתי לאבא שלי - 'אתה לא מבין, אני רוצה לעזור להם'".

כמעט מיד אחרי השיחה הזאתף הקימו האב והבן את הארגון כשהם מפיצים את המסר דרך הרשתות החברתיות. מאז הארגון פועל במגוון מישורים כמו עזרה עם אוכל וביגוד. בחג המולד הקרוב משפחת בוסצ'אטו, שהתגייסה כולה לעזרה בעקבות הבן, מתכננת להאכיל תשע משפחות מעוטות יכולות, שחלקן גם מחוסרות בית. 

 
תגובות