עוצרים: בני הנוער מוחים על סבב הבחירות השלישי. צילום: adobestock

עוצרים: בני הנוער מוחים על סבב הבחירות השלישי

מחר (ג') תתקיים עצרת גדולה בארגונם של בני הנוער מכל רחבי הארץ כדי למחות על המצב הפוליטי ולהביע את דעתם נגד סבב בחירות שלישי

בחודשים האחרונים מדינה שלמה עוסקת רק בבחירות לראשות הממשלה - מי קיבל יותר מנדטים, מי יצליח להרכיב ממשלה, מושגים כמו "רוטציה", ממשלה צרה/רחבה" כבר הפכו לחלק מהשיח היומי, כמו גם "מתווה הנשיא". אבל לבני הנוער נמאס ומחר (ג'), יום אחד לפני פיזור הכנסת ה-22 ורגע לפני שמכריזים על מועד בחירות בפעם השלישית תוך שנה (אם אף חבר כנסת לא יזכה בתמיכתם של לפחות 61 חברי כנסת אחרים להרכבת ממשלה), יצאו בני הנוער להביע את קולם בנושא.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בני הנוער יקיימו עצרת מחאה ארצית שנושאת את השם "עוצרים את הבחירות", בהשתתפות תנועות וארגוני הנוער, ומועצות התלמידים ומכינות קדם צבאיות והיא תתקיים בשעה 20:00 בכיכר רבין בתל אביב. בעצרת יופיעו על הבמה אמנים וכוכבים אהבוים ומוכרים כמו בן זיני וטיילור, פורמולה, רועי סנדלר, לואי עלי, נופר סלמאן, מושיקו מור ונוספים.

 

לואי עלי, שעתיד להופיע מחר הבמה מסר לפרוגי: "שמחתי כשפנו אליי מהפקת העצרת וביקשו שאגיע להופיע, אני חושב שבני-הנוער בישראל מדהימים ופעילים חברתית בשונה ממה שהרבה אנשים חושבים. עצם קיום העצרת שלהם וכך שכל בני-הנוער בישראל מביעים את דעתם וחשובה להם מהמדינה, מגיע להם שאפו ענק ואני אגיע באהבה גדולה".

תגובות