יוצאים לרחובות: הנוער מפגין שוב בעקבות משבר האקלים. צילום: adobestock

יוצאים לרחובות: הנוער מפגין שוב בעקבות משבר האקלים

בני נוער רבים חוששים ממשבר האקלים ומההשפעה שלו על עתידם. הערב (ד') תתקיים הפגנה של נוער מרץ, אליהם יצטרפו צעירים מתנועות נוער נוספות, כדי למחות על טיפולה של הממשלה בנושא ולקרוא לנציגי הציבור לפעול ולא להתעלם כדי להוביל לשינוי עולמי

אוסטרליה בוערת, הגשם מציף את ערי המדינה, האדמה בטורקיה רועדת ואלו רק חלק מרשימת הענק של נזקי מזג האוויר. ברחבי העולם כולו, יוצאים מבוגרים ובני נוער להפגין ולדברר את הנושא כדי להניע את הממשלות לפעול בעניין. היום (ד') בשעה 17:30 יתאספו בני הנוער, שוב, כדי למחות שוב על הטיפול במשבר האקלים שהולך ומחריף. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

© באדיבות נוער מרצ

בני נוער רבים ברחבי העולם הבינו כבר שהכח נמצא בידיים שלהם, שכן הם דור העתיד וההחלטות בנוגע למשבר האקלים שיעשו עכשיו ישפיעו בעיקר עליהם ועל ילדיהם. לכן, צעירים רבים מכל העולם כולו נרתמים לנושא, מוחים, מסבירים ועושים ככל יכולתם על מנת להביא לשינוי בהתייחסות למצב האקלימי.

את המחאה שתתקיים הערב מול קריית הממשלה בתל אביב, ארגנו הנוער של מרצ, אליהם יצטרפו צעירים מתנועות נוער נוספות. לפי מארגני האירוע, הצעירים מבקשים למחות על משבר האקלים כדי להניע לפתרון ראוי בעיניהם. לדעתם של מארגני המחאה הפתרון השלם למשבר האקלים צריך להיות שינוי כלל עולמי והם דורשים מהממשלה ומנציגי הציבור להפסיק להתעלם מהמצב המסוכן ולשנות את סדר העדיפויות, בתקווה להוביל ולתרום לשינוי העולמי. 

נינה בנאי שחף, חברת הנהגה בנוער מרצ אמרה לנו: "אנחנו, חניכי וחניכות נוער מרצ, קוראים וקוראות לבני הנוער במדינה להתאגד נגד מדיניות הממשלה ההרסנית ולהלחם למען העתיד שלנו, להעביר את הכוח לידיים שלנו".  

 



תגובות