מרגישים עצובים? כך תשפרו את מצב הרוח. צילום: Fotolia

מרגישים עצובים? כך תשפרו את מצב הרוח

לכל אחד מאיתנו יש את רגעים בהם אנחנו שמחים ולפעמים יש רגעים בהם אנחנו עצובים. לכן, כדי לגרש את העצב ולשפר את מצב הרוח שלכם (במיוחד בתקופה הקרובה) אספנו לכם טיפים שיגרמו לכם להחזיר את החיוך לפנים

בימים האחרונים, כולנו נשארים בבתים, חלקנו משועממים יותר וחלקנו משועממים פחות, ומצבי רוח קודרים מגיעים לעיתים תכופות. אז החל מעשיית ספורט ועד מנוחה, אלו הפעילויות שתוכלו לעשות כדי לשפר את מצב הרוח שלכם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ספורט

פעילות ספורטיבית תמיד מעלה את מצב הרוח, גורמת לנו להרגיש רעננים יותר ובעלי אנרגיות. אמנם בתקופה הקרובה בה אנחנו נדרשים לצאת כמה שפחות, לכן לא חובה לצאת למכון כושר או לריצה באוויר הפתוח. כולנו יכולים לבצע פעילויות ספורטיביות מהבית, כמו תרגילי יוגה, תרגילי כושר, ריקוד ועוד.

© adobestock

לשמוע מוזיקה או לראות סרט

כדי להפיג את המצב הרוח הקודר, תוכלו לשמוע את השיר האהוב עליכם, רצוי להקשיב לשירים קצביים ומשמחים. בנוסף, בזמן הרב שהתפנה לנו עקב ביטול הלימודים, אנחנו יכולים לעשות מה שנרצה. לאור זאת, כדאי לכם לבחור סרט טוב ולצפות בו, דבר זה יסיח את דעתכם מהדבר שמטריד אתכם ותוכלו להתרכז במחשבות חיוביות יותר.

© fotolia

להינות בחיק המשפחה

אין כמו לעשות ארוחה משפחתית. אחד מהיתרונות בתקופה מורכבת זו הוא האופציה לבלות את כל היום בחיק המשפחה ולדבר איתם. כשאנחנו משתפים את הקרובים אלינו בתחושות שלנו, הם יכולים לעזור לנו ולייעץ לנו, ובלי קשר לפרוק את מה שיושב לכם על הלב יגרום לכם להרגיש בסוף טוב יותר.

© adobestock

תעשו את מה שאתם אוהבים

לכולנו יש תחביבים ולפעמים אין לנו זמן לעשות אותם. יש כאלו שאוהבים לקרוא ספרים, לנגן בפסנתר ויש כאלו שאוהבים להעלות סרטונים לטיק-טוק או לשחק בפורטנייט, כל אחד שונה ובעל תחביבים אחרים. בשל כך, כאשר מצב הרוח שלכם ירוד, מומלץ לעשות פעילויות שאתם אוהבים שירוממו את רוחכם.

© fotolia

תנוחו

לפעמים הסיבה שאנחנו עצובים זה בגלל שאנחנו מרגישים שאנחנו עייפים. אנחנו במרוץ נגד הזמן להספיק הכל – עבודות לבית הספר, חוגים, לשחק בטלפון ולא נשאר לנו זמן לעצמנו. לכן, מומלץ לקחת פסק זמן מהיום העמוס והמתיש, ולעשות פעילויות מרגיעות כמו לישון בצהריים או אפילו לצאת לפארק הקרוב לביתכם ולשבת מתחת לשמש.

© shutterstock
תגובות