אופס: הטעויות שכולנו עושים ביום הראשון ללימודים. fotolia

אופס: הטעויות שכולנו עושים ביום הראשון ללימודים

היום (ג') נפתחת שנת הלימודים החדשה. רגע לפני שאתם צועדים אל עבר בית הספר, הכנו לכם רשימה של הטעויות שכולנו עושים ביום הראשון כדי להזכיר לכם חד וחלק - מה לא עושים!

שנת הלימודים נפתחת היום (ג'), אבל ממש רגע לפני הצלצול, רגע לפני שתצעדו אל עבר הכיתה והספרים והמחברות ישובו להיות הפרטנרים שלנו לאחרי הצהריים, הכנו לכם את רשימת הטעויות שכמעט כולנו חוטאים בהן ביום הראשון ללימודים. 

עוד בפרוגי:

לוק מוגזם

היום הראשון לשנה הוא אכן יום מרגש במיוחד, אחרי תקופה של חודשיים שעם רוב האנשים לא יוצא להיפגש, רובנו המוחלט רוצה את אור הזרקורים עליו ולשם כך צריך למשוך תשומת לב. רבים מאיתנו עושים טעות ובאים בלוק מוגזם ולא נוח ועל הדרך שוכחים שיש להם יום לימודים לכל דבר ועיניין על הראש. עצה שלנו- תתלבשו בצורה יפה אך נוחה!

הקרב על המקום בכיתה

תמיד ביום הראשון ללימודים - הכיתה הופכת לזירת קרב סמויה שהתחרות בה היא על המקומות הטובים, מאחורה מתחת למזגן, בשורה הראשונה מול הלוח, בצד ליד החלון או ליד הדלת - כל אחד רוצה לקחת את המקום המושלם. רבים מאיתנו שוכחים שהמקומות גם מתחלפים בשלב כזה או אחר ופותחים במריבות. טיפ שלנו - פורפורציות חברים, גם ככה כרגע נלמד רק כמה ימים בודדים בשבוע.

© fotolia

ג'ט לג ולא מחו"ל

החופש הגדול הוא הזדמנות מושלמת לבינג' סדרות שצולל אל אמצע הלילה ומשגע לנו את שעות השינה, חלקנו שוכחים להתכונן פיזית ליום הראשון ולא מרגלים את הגוף מחדש לשעות השינה של הלימודים ומגיעים ליום הראשון באיחור כדמויות זומבים - עייפים ומותשים. עצה שלנו - הכינו את עצמכם מראש וקחו את השעון המעורר כיותר מהמלצה.

איחור (לא) אופנתי

אם כבר נגענו בעיניין האיחורים, חלקנו שוכחים ביום הראשון שהחופשה נגמרה או מקלים ראש עם ההוראות בטענה שזה היום הראשון ואף אחד לא מתייחס לחוקים - אתם טועים. הגיעו בזמן והימנעו מאיחורים מותרים ומריבות עם המורים על היום הראשון של השנה.

בוקר טוב! התעוררתם? © adobe stock

שוכחים את עבודות הקיץ

מכירים את הרגע הזה שהכנתם את כל הדברים ליום הראשון של בית הספר, את הילקוט, האוכל והלוק המושלם והרגע שנכנסתם נזכרתם ששכחתם את הדבר הכי חשוב - עבודות הקיץ? גם אנחנו. כדי שלא נחזור על אותה הטעות פעמיים (או אפילו יותר...) הכינו מראש את כל הדברים ותתיעצו עם החברים כדי לראות שלא פספסתם כלום.

 

מערכת פרוגי מאחלת לכם שנת לימודים מוצלחת!

תגובות