לא רק ספרים: כל מה שחשוב שיהיה לכם בתיק . AdobeStock

לא רק ספרים: כל מה שחשוב שיהיה לכם בתיק

שנת הלימודים תפתח מחר (ג') וזה הזמן לסידורים וארגונים אחרונים. כשירות לציבור הבאנו לכם רשימת ציוד חובה בכל תיק, ואנחנו לא מתכוונים לחומרי הלימוד....

היום (ב') זה היום האחרון לחופש, התיקים כבר ארוזים, הבגדים כבר מוכנים על הכיסא, כבר בחרתם איפה אתם רוצים לשבת, וזה הזמן לוודא שאנחנו מוכנים לקראת תשפ"א. אז אולי זכרתם לקחת מחברות וספרים, אבל יש עוד כמה דברים שחשוב שיהיה לכם בתיק.

עוד בפרוגי:


מטען נייד (בנוסף למטען הרגיל)

תסכימו איתנו שאין דבר יותר מתסכל מלהסתובב במסדרונות בית הספר, לעבור כיתה-כיתה ולשאול כל תלמיד ותלמידה: "יש לך מטען?!". ועד שמתמזל מזלכם ואתם מוצאים אחד כזה – אתם מגלים שהחיבור שלו מתאים לאנדרואיד, ולכם בכלל יש אייפון (או להיפך!). בכל מקרה, כדי לחסוך לכם את אי-הנעימות, חוסר הנוחות והטרטור המיותר, אנו ממליצים לכם להקפיד לשים בתיק, בנוסף למטען הרגיל שלכם, גם מטען נייד (למקרה ולא יהיה שקע פנוי בקרבת מקום), כדי שלא תגיעו למצב בו תיתקעו עם אחוז אחד בסוללה ותצטרכו לבקש נדבות מחבריכם לכיתה... כי איך אומרים: אם אין אני לי – מי לי?

אין יותר מתסכל מלהיתקע עם אחוז אחד וללא מטען© צילום: adobe stock


נייר טואלט

תופעה מוכרת וידועה כמעט בכל בית ספר היא שבשירותי התלמידים אף פעם אין נייר טואלט! לא משנה כמה פעמים תתלוננו בפני ההנהלה וכמה פעמים השרת ישים גלילי נייר טואלט חדשים – משום מה, נייר הטואלט לא שורד אפילו דקה! אין מבאס יותר מלהיתקע בלי נייר כשאתם ממש צריכים ללכת להתפנות. אז עשו לעצמכם (ולשלפוחית השתן שלכם) טובה, והביאו איתכם גליל נייר טואלט מהבית. האמינו לנו - אתם (וחבריכם) תודו לנו על כך!

מגבונים

אכלתם כריך טונה ונזל על הג'ינס רוטב מיונז? התפוצץ לכם העט ולכלך את החולצה? תמיד כדאי שתהיה בתיק שלכם חבילת מגבונים לחים קטנה שתוכלו לשלוף במקרה הצורך ולנקות את עצמיכם מכתם לא רצוי.

כריך ונשנושים

אין יותר גרוע מלשמוע את הבטן מקרקרת בקולי קולות במהלך השיעור, וזה אפילו קצת מביך כשחבריכם לכיתה נועצים בכם מבטים חוששים ותוהים מאיפה הגיע הקול המפלצתי הזה שבטנכם משמיעה. לכן, אנו ממליצים לכם להביא איתכם כריך לבית הספר – אחד לארוחת הבוקר, ואם אתם לומדים עד שעה מאוחרת אז גם לארוחת הצהריים. הצטיידו גם בחטיפים כמו פירות, אגוזים ועוגיות שתוכלו לנשנש במהלך היום, במקרה ותהיו רעבים. כך גם תוכלו לחסוך לא מעט כסף (שמתבזבז בדרך כלל על קנייה בקפיטריית בית הספר) וגם תוכלו להתרכז בבשיעור, ולא בקולות שמשמיעה הבטן שלכם.

הצטיידו בכריכים וחטיפים בריאים© adobe stock

דאודורנט

דאודורנט זה אחד הדברים שאתם חייבים שיהיה בתיק שלכם... מסיבה די ברורה, לא? בין אם מדובר בשיעור ספורט ובין אם בהתרוצצות בהפסקות - אי אפשר להתקלח בבית הספר, אז לפחות שימוש בדאודורנט יעזור לכם להרגיש יותר רעננים אחרי המאמץ הפיזי ויטשטש את ריח הזיעה.

מחברת ריקה

למי מאיתנו לא קרה שהוא שכח להביא מחברת? או שהוא השתעמם במהלך השיעור וצייר על שולי המחברת? טיפ מאיתנו הוא להשאיר תמיד בתיק מחברת ריקה, כזו שלא שייכת לאף מקצוע. השתמשו בה במקרה הצורך - אם שכחתם להביא מחברת מסוימת ואפילו סתם כך, אם משעמם לכם במהלך השיעור, ובא לך לקשקש ולשרבט לעצמכם.

 

תגובות