טור אישי: "למדתי להעריך ולחוות את הרגעים הקטנים" . AdobeStock

טור אישי: "למדתי להעריך ולחוות את הרגעים הקטנים"

"השנה האחרונה גרמה לי להבין שהתכניות שלנו לעולם לא יתרחשו כמתוכנן - וזה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו" • טור אישי לכבוד השנה החדשה שבפתח

מבלי ששמנו לב חלפה לה עוד שנה, עוד תקופה. בעוד כמה שעות נפרד משנת תש"פ, שנה מיוחדת מכל המשתמע מכך - לטוב ולרע, ובמקומה תיכנס שנה חדשה, שנת תשפ"א שתעשה את צעדיה הראשונים בעולמנו שבשנה האחרונה השתנה כמעט לגמרי.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

שנת תש"פ הייתה שנה מלאה באירועים, אולי אחת מהמשמעותיות שהיו עד כה, במהלכה, הספקנו להרכיב ממשלה (בשעה טובה), נחשפנו לנגיף הקורונה ששינה את פני העולם, זכינו להיות חלק מאירוע היסטורי - הסכם שלום עם איחוד האמירויות, הגענו ליעדים ולהישגים יוצאי דופן בארץ ובעולם ובעיקר חווינו, למדנו והרגשנו. בעקבות המתרחש העיקרי השנה, התפשטות נגיף הקורונה הגיעו המון שינוים, חלקם אף קיצוניים ולא צפויים שגרמו לכולם וגם לי לחשב המון מסלולים מחדש.

© adobestock

בשנה האחרונה שיניתי בעצמי המון דברים, התחלתי לעבוד, פיתחתי את יכולות הכתיבה שלי, הצטרפתי לפרוייקטים חדשים בהם אני יותר מגאה ונרגשת לקחת חלק, טיילתי מסביב לעולם (כן, היו חיים לפני הנגיף) ובעיקר חוויתי כל רגע ונהנתי מכל יום מחדש, אך שנגיף הקורונה הגיע, הרגשתי שכל הקלפים נטרפו מחדש. פתאום איזור הנוחות שלי כבר לא הרגיש לי נוח כמו בימים שלפני, הרגשתי שהלחץ סביבי גובר וגובר ובעיקר הרגשתי מעורערת ולעיתים מפוחדת.

מי שמכיר אותי יודע שחוסר הידיעה מפחיד אותי יותר מהכל, חוסר היכולת לשלוט במה שקורה סביבי שיגע אותי והכעיס אותי. הרגשתי שאני נמצאת בסרט שאין לו סוף. אך עם הזמן נרגעתי, קיבלתי פרופורציות ומצאתי את המקום שלי מחדש, ונחשו מה? אפילו השתפרתי בכל מה שעשיתי! הבנתי שיש לי הרבה יותר זמן לעצמי ולמדתי לסדר אותו כנדרש, שהאחריות הגדולה שנפלה עליי היא יתרון גדול ולאו דווקא חיסרון ושהעובדה שמשפחתי לצידי היא הדבר הכי טוב שאני יכולה לאחל לעצמי.

© צילום: adobestock

היא לימדה אותי רבות על הסביבה שלי ואף יותר על עצמי, היא לימדה אותי שמותר להיכשל אך חשוב להצליח, שהמטרה היא חשובה אך הדרך לא פחות ובעיקר - היא לימדה אותי להעריך את הרגעים הקטנים ולחוות אותן.

שנת תש"פ - אני רוצה לומר לך תודה, על כל רגע, שעה ושנייה, על הכלים שנתת לי והמכשולים ששמת בדרכי, תודה שלימדת אותי להאמין בעצמי. ולך שנת תשפ"א היקרה, סיפור האהבה שלנו רק התחיל, ואם תשאלו אותי מה ההחלטות שלי לשנה הקרובה, אענה לכם כי אני כרגע לא מחליטה שום דבר, בעצם רק דבר אחד - אני מחליטה להנות מכל רגע ושעה, לדעת להעריך ולהינות ולעשות הכל כדי להצליח אך בתנאי אחד, בתנאי שאשאר מי שאני ואתן לעצמי להגשים את עצמי ולאהוב את מה שאני עושה. שנת תשפ"א, אני מוכנה!

תגובות